يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۷۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
سرمربي جديد تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور در هيأت فوتبال استان اصفهان قراردادش را به صورت رسمي ثبت کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت باشگاه سپاهان، حسین فرکی، سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان، چهارشنبه با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را تا پایان فصل 95-94 به صورت رسمی با این باشگاه به ثبت رساند.

همچنین احمد سجادی و احمد خداداد دستیاران حسین فرکی نیز با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را تا پایان فصل 95-94 به ثبت رساندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها