أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۸۵۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،پس از رقابت‌های جام جهانی، مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیس برای حضور دوباره در این تیم شرایطی را مطرح کرد و از مسئولان این تیم درخواست کرد تا بابت ادامه یا قطع همکاری با وی مذاکراتی را انجام دهند و در این در حالی بود که در حین این اتفاقات، پولادی نیم نگاهی به لژیونر شدن داشت.

بر همین اساس هافبک تیم ملی ایران وقتی که بی توجهی باشگاه پرسپولیس را در این زمینه مشاهده کرد از چندی پیش راهی قطر شده و حتی خبر توافق نهایی‌اش با الشحانیه نیز از آن سوی آب‌ها منتشر شد. از سوی دیگر وکیل این بازیکن که دراین مدت به دنبال کارهای وی در ایران بود، حتی توانست در نهایت حکم فسخ قرارداد سال سوم پولادی با پرسپولیس را از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بگیرد.

با این حال روز گذشته در دفتر حمیدرضا سیاسی، رئیس هیأت مدیره پرسپولیس اتفاقی افتاد که باعث شد تا مهرداد پولادی از حضور دوباره در این تیم دور شده و تقریبا بازگشتش منتفی شود.

وکیل پولادی در حالی که برای تعامل و به نیت برطرف شدن مشکلات، راهی باشگاه شده بود، به دلیل رفتار سیاسی، دفتر وی را ترک کرد تا به این ترتیب حضور دوباره این بازیکن در پرسپولیس منتفی شود.

در همین زمینه سیاسی به حسن‌زاده وکیل پولادی اعلام کرد که راهی برای توافق وجود نداشته و مسائلی را مطرح کرد که در نهایت باعث دلخوری وکیل پولادی و ترک دفتر وی از سوی حسن‌زاده شد.

در نهایت اینکه از قطر شنیده می‌شود این بازیکن در صورتی که به خاطر پر شدن لیست بازیکنان خارجی الشحانیه نتواند راهی این تیم شود، مذاکرات خود را با سایر باشگاه‌های قطری آغاز خواهد کرد.

فرصت نقل وانتقالات لیگ قطر یک هفته دیگر به پایان می‌رسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها