يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۸۶۳
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال استقلال که برای حل مشکلش به محل تمرین این تیم آمده بود، پس از آنکه با مسئولان این تیم به نتیجه امیدوار کننده ای نرسید، با عصبانیت محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: در حالی که عنوان شده جاسم کرار مصدوم است و به خاطر همین مشکل به دیدار روز جمعه استقلال برابر فولاد نمی رسد، اما رفتارهای او در تمرین عصر چهارشنبه استقلال نشان می داد مشکل بزرگتری سد راه بازی کردن او برای آبی پوشان است.

براساس مشاهدات خبرنگار ما، جاسم کرار در تمرین روز چهارشنبه با چند نفر از مسئولان فنی و سرپرست استقلال صحبت کرد تا مشکل مالی و ویزای کارش را حل کند اما در پایان با عصبانیت و اعتراض هایی که نسبت به امروز و فردا کردن مسئولان داشت، زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی را ترک کرد.

در این مورد گفته می شود کرار خواستار فراهم آوردن امکاناتی از جمله منزل مسکونی از سوی مسئولان باشگاه و عمل کردن به تعهدات مالی شده است اما مسئولان استقلال هنوز نتوانسته اند این خواسته ها را برآورده کنند. ضمن اینکه ویزای کار کرار نیز به پایان رسیده و او باید برای این مشکل هم فکری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها