يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۸۸۰
زمان انتشار: ۰۱:۴۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
بازيکن شماره 9 تيم ملي واليبال آلمان عنوان امتيازآورترين بازيکن نبرد تيمش برابر ايران را به خود اختصاص داد.
تیم ملی والیبال ایران در دیدار برابر نخست خود در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر (25 - 15، 25 - 21، 25 - 19) مغلوب آلمان شد.

به نقل از فارس، در پایان این مسابقه گروزر، بازیکن شماره 9 ژرمن‌ها که عملکرد فوق‌العاده‌ای در دیدار برابر ایران داشت توانست به تنهایی 22 امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیمش برابر ایران را به خود اختصاص دهد.

در تیم ایران هم امیر غفور توانست 9 امتیاز برای تیمش کسب کند و امتیازآورترین بازیکن ایران انتخاب شد.

تیم ملی والیبال ایران پنج‌شنبه از ساعت 22:55 در دومین مسابقه خود در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان برابر فرانسه قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها