يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۸۸۱
زمان انتشار: ۰۱:۵۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
آمار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و آلمان منتشر شد که در اين بين بازيکن شماره 9 ژرمن‌ها عملکرد بسيار خوبي داشت.
تیم ملی والیبال ایران که برای اولین بار در تاریخ موفق شده به جمع شش تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یابد، در اولین دیدارش در مرحله سوم رقابت‌ها برابر آلمان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر (25 - 15، 25 - 21، 25 - 19) شکست خورد.

به نقل از فارس، در این مسابقه آلمان‌ 32 حمله و ایران 30 حمله انجام داد؛ در این بین گروزر توانست 17 امتیاز کسب کند و در تیم ایران هم غفور 9 امتیاز کسب کرد. در بخش دفاع شاگردان هینن 12 عملکرد مثبت داشتند و ایران هم که بهترین مدافع روی تور مسابقات را در اختیار دارد تنها 6 دفاع انجام داد. در بخش دفاعی لوکاس کمپا، پاسور آلمان‌ها توانست 4 امتیاز بگیرد و در تیم ایران هم موسوی 3 امتیاز به دست آورد.

در بخش سرویس هم آلمان‌ها برتر از ایران بودند؛ آنها موفق شدند 8 امتیاز سرویس مستقیم کسب کنند، این در حالی بود که ایران تنها 2 امتیاز سرویس مستقیم کسب کرد. 2 امتیاز ایران را فرهاد قائمی کسب کرد و در تیم آلمان هم گروزر 4 امتیاز به دست آورد.

بازیکنان ایران در این مسابقه 55 امتیاز به دست آوردند؛ این درحالی است که آلمانی‌ها موفق شدند 75 امتیاز کسب کنند.

ایران در آخرین بازی خود در مرحله سوم در حالی ساعت 22:55 پنجشنبه (امشب) به مصاف فرانسه می‌رود که این تیم در بازی اول آلمان را به راحتی 3 بر صفر شکست داده است. ایران برای صعود به نیمه‌نهایی به یک برد قاطعانه مقابل فرانسه احتیاج دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها