يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۸۸۴
زمان انتشار: ۰۱:۵۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سرمربي تيم واليبال جوانان گفت: ملي پوشان ايران در مسابقه با آلمان مغلوب بازيکن شماره 9 اين تيم «گئورگي گروزر» شدند.
فرهاد نفرزاده پس از پایان دیدار دو تیم ایران و آلمان در مرحله سوم رقابت های قهرمانی جهان در گفت وگو با ایرنا، افزود: این بازیکن در مسابقه با ایران عملکرد بسیار خوبی داشت و در ست سوم هشت امتیاز متوالی از سرویس به دست آورد که در نوع خود رکورد بی نظیری است.

وی با بیان اینکه مرحله سوم رقابت های قهرمانی جهان فوق العاده سخت است، افزود: بازیکنان ایران خوب بازی کردند، اما آلمان با گروزر مهار نشدنی بود و این بازیکن در ست اول و دوم در حمله و در ست سوم نیز در سرویس عالی کار کرد.

سرمربی تیم والیبال جوانان تصریح کرد: تیم ایران در ست سوم چهار امتیاز از آلمان پیش بود که نوبت به سرویس گئورگی گروزر رسید و موفق به کسب هشت امتیاز متوالی سرویس شد و در مجموع نتیجه ست سوم را نیز به آلمان داد.

وی درباره عملکرد بازیکنان ایران گفت: به نظر من همه بازیکنان ایران در شرایط نرمال بودند اما عادل غلامی خسته از دیگر مسابقات ایران برابر حریفان به نظر می رسید.

نفرزاده در باره احتمال صعود ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها گفت: آلمان با کسب این پیروزی صعودش قطعی شد و فردا فینال بین دو تیم ایران و فرانسه است. ملی پوشان ایران تنها به سه امتیاز این دیدار نیاز ندارند، بلکه باید حداقل با مثبت 15 پوئن فرانسه را شکست دهند.

وی رسیدن به این نتیجه را ممکن دانست و گفت: بازیکنان ایران در مرحله مقدماتی یک مسابقه با فرانسه داشته اند و نسبت به این تیم شناخت کافی دارند. تیم ایران در مراحل حساس شگفتی ساز است و اگر بازیکنان در شرایط نرمال باشند، کسب پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر غیر ممکن نیست. اگر هم ایران صعود نکند، چیزی از شایستگی بازیکنان کم نمی شود، چون تا این مرحله بالا آمدند نیز کار بزرگی است.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم رقابت های قهرمانی جهان سه بر صفر مغلوب آلمان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها