يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۸۹۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
بازیگر سریال «معراجی‌ها» - خطاب به بینندگان این سریال گفت: امیدوارم مردم از دیدن ما در «معراجی‌ها» لذت ببرند، اگر هم این سریال بد بود و نپسندیدند ما را حلال کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران،این بازیگر سینما و تلویزیون از دومین تجربه کاری‌اش با مسعود ده‌نمکی گفت و افزود: دومین تجربه‌ام با آقای ده‌نکمی خیلی خوب بود؛ چرا که اصولا کار کردن با مسعود ده‌نمکی آسان و خوش حاشیه است.



وی سپس به نقشی که در سریال «معراجی‌ها» دارد، اشاره کرد و گفت: آنچه که از بازی من در این سریال دیده می‌شود، مکملی از نقش جوانی و پیری‌ام است که نقش پدر یک شهید مفقودالاثر را بازی می‌کنم و به نظر خودم نقش بامزه‌ای دارم و از همان ابتدا نقشم را دوست داشتم، به دلیل اینکه وجه طنز نقشم، بیشتر از وجه جدی آن است.



بازیگر «معراجی‌ها» همچنین در ادامه صحبت‌هایش، نسخه سریالی «معراجی‌ها» را بهتر از نسخه سینمایی‌اش دانست و عنوان کرد: سریال «معراجی‌ها» قطعا از سینمایی‌اش بهتر است؛ چراکه حق مطالب بهتر ادا شده و کار منعقدتر است و در کل سریالش لذت‌بخش‌تراست.



مهران رجبی که در زمره‌ی بازیگران پرکار تلویزیون است، اکنون مشغول ایفای نقش در سریال «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی است. این بازیگر همچنین در نقش میرزاده در سریال «دردسرهای عظیم» - مجموعه در حال پخش شبکه سه - بازی دارد



وی در پایان گفت‌و‌گویش درخصوص همکاری‌ با بهروز شعیبی گفت: در حال حاضر درگیر روزهای پایانی سریال «دردسرهای عظیم» هستم. این مجموعه جمعه هفته جاری پخشش به پایان می‌رسد. همچنین از سوی دیگر در سریال «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش دارم. در این سریال که برای شبکه اول آماده پخش خواهد شد، نقش احمد علی – مدیر حوزه علمیه - را بر عهده دارم.



«پرده‌نشین» قرار است برای ایام محرم پخش شود و تاکنون 50 درصد از تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها