أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۱۹۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
غیرممکن چگونه ممکن می شود؟
تیم ملی کشورمان تنها در صورتی صعود خواهد کرد که در مجموع سه ست، دست کم 18 امتیاز از فرانسه جلوتر باشد. یعنی اگر فرض کنیم ایران هر سه ست را در امتیاز 25 پیروز شود، مجموع امتیازات فرانسه در هر سه ست، نباید بیشتر از 57 باشد.
با شکست غیرمنتظره تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آلمان، ایران تا حدود بسیار زیادی شانس صعود خود به جمع 4 تیم برتر مسابقات قهرمانی والیبال جهان را از دست داد. با این وجود هنوز اندکی شانس برای تیم ملی کشورمان باقی مانده است.

با توحه به نتایج به دست آمده تا کنون، تیم آلمان صعود خود را به جمع 4 تیم برتر قطعی کرده است چراکه با هر نتیجه ای در دیدار ایران و فرانسه، آلمان در شمارش پوئن‌ها، دست کم از یکی از این دو تیم بالاتر قرار خواهد گرفت.

تنها راه صعود والیبال ایران به نیمه‌نهایی

تنها راه صعود ایران از پیروزی سه بر صفر مقابل فرانسه و برتری در معدل امتیاز مقابل همین تیم می گذرد. در حال حاضر امتیازات فرانسه، 76-61 و امتیازات ایران 55-75 است و تیم ملی کشورمان تنها در صورتی صعود خواهد کرد که در مجموع سه ست، دست کم 18 امتیاز از فرانسه جلوتر باشد. یعنی اگر فرض کنیم ایران هر سه ست را در امتیاز 25 پیروز شود، مجموع امتیازات فرانسه در هر سه ست، نباید بیشتر از 57 باشد.

به طور مثال، پیروزی با نتایج 25-20، 25-20 و 25-17 منجر به صعود ایران به همراه آلمان و حذف فرانسه خواهد شد. اگر یکی از ست ها با امتیازی بالاتر از 25 ختم شود کسب اختلاف 18 امتیازی در مجموع، باز هم منجر به صعود ایران خواهد شد. در این شرایط، به طور مثال، امتیازهای 28-26، 25-17 و 25-17 نیز باعث صعود ایران خواهد شد. اتفاقاتی که البته بسیار دور از ذهن به نظر می رسد. با این وجود باید منتظر ماند و دید آیا تیم کشورمان توان کسب چنین نتیجه ای را دارد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها