أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۹۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
جشنواره فیلمسازان انقلاب با نام «آینه اوج» برای نخستین‌بار توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، جشنواره «آینه اوج» به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود و در آن فیلم‌های مستند و داستانی کوتاه با حداکثر 30 دقیقه زمان به رقابت می‌پردازند. این جشنواره یک بخش نماهنگ نیز دارد.

قوانین شرکت در جشنواره بدین شرح است: فیلم‌ها باید سازگار با هدف جشنواره باشد، امکان خروج فیلم در طول دوره جشنواره وجود ندارد، دی وی دی برنامه‌هایی که انتخاب نمی‌شود تنها به درخواست امضاکنندگان کارهای ارسالی بازگشت داده می‌شود و اگر چنین درخواستی وجود نداشته باشد دی‌وی‌دی‌ها ظرف مدت 30 روز بعد از پایان جشنواره نابود خواهد شد، امکان ارسال آثار در این جشنواره به صورت آنلاین و پستی وجود دارد، شرکت‌کنندگان آثار منتخب باید آنونسی را که در نهایت به مدت یک دقیقه باشد در یک DVD  ارسال کنند، حداکثر زمان فیلم‌های مستند و داستانی کوتاه باید 30 دقیقه باشد.

فیلم‌های غیرفارسی زبان باید زیر‌نویس داشته باشد. مهلت شرکت در جشنواره نهم دی‌ماه 93 است. جوایز اول و دوم در بخش‌های مختلف جشنواره در 3 سطح حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و آماتور به کارگردانان منتخب داده می‌شود. جایزه بهترین فیلم به تهیه‌کننده اثر تعلق می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها