أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۹۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳


به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دهها کودک سوری در حومه ادلب، تحت کنترل مخالفان سوری به علت آنکه دولت موسوم به دولت موقت زیر نظر ائتلاف مخالفان مستقر در استانبول ترکیه به کودکان در این مناطق واکسن فاسد تزریق کرده است، جان باخته اند. مخالفان سوری دست اندرکاران برنامه واکسیناسیون کودکان را به تجارت با خون کودکان متهم کرده اند. این واکسنهای فاسد را دولت موسوم به دولت موقت وابسته به ائتلاف مخالفان سوری توزیع کرده است.

 

پایگاههای اینترنتی گروههای مسلح تایید کردند یک کمیته پزشکی وابسته به مخالفان به واکسیناسیون کودکان در برابر بیماری حصبه در حومه ادلب اقدام کرد، اما چند ساعت بعد واکسنها به فاجعه ای تبدیل شد که باعث شد دهها کودک جان خود را از دست دهند تا جاییکه بیمارستانهای منطقه نیز ظرفیت پذیرش نداشتند و خانواده ها خواستار توقف فوری واکسیناسیون شدند تا کودکان نجات داده شوند. گروههای مخالف درباره علل حقیقی مسمومیت کودکان داستانهای مختلفی را اعلام کرده اند. آنها دست اندرکاران واکسیناسیون و ائتلاف مخالف را مسئول مستقیم این وضع دانستند و آنان را به تجارت با خون کودکان  متهم کردند. دیده بان سوریه ( مخالف مستقر در لندن) نگهداری نادرست واکسنها را عامل فاسد شدن آنها دانست.

 

دست اندرکاران واکسیناسیون نیز از خود سلب مسئولیت کردند و دولت سوریه را مسئول دانستند که این مناطق در کنترلش نیست! رفعت فرحات، مدیر برنامه واکسیناسیون کودکان در برابر حصبه در حومه ادلب، نه تنها دولت سوریه را مسئول دانست بلکه مرگ و میر کودکان را نیز کاملا تکذیب کرد، در صورتیکه خود مخالفان سوری تصاویری را از مرگ این کودکان پخش کردند. فرحات گفت:« هیچ مورد مرگی بر اثر واکسنها گزارش نشده است.» در حالی که فرحات با الجزیره صحبت می کرد، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگارش زیر نویس کرده بود که « 25 کودک در مناطق حومه ادلب بر اثر واکسیناسیون کودکان جان باختند و تعداد دیگری دچار مسمومیت شده اند.» مجری الجزیره که دچار لکنت زبان شده بود گفت:« خبرنگار ما در آنجا بوده و با دو چشمش مردن کودکان را بر اثر این واکسیناسیون دیده است.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها