أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۹۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
صفحه شخصی بازیکن شماره 9 تیم ملی والیبال آلمان در شبکه های اجتماعی مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،تیم ملی والیبال ایران در دیدار نخست خود در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر (25 - 15، 25 - 21، 25 - 19) مغلوب آلمان شد. در پایان این مسابقه گروزو، بازیکن شماره 9 ژرمن‌ها که عملکرد فوق‌العاده‌ای در دیدار برابر ایران داشت توانست به تنهایی 22 امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیمش برابر ایران را به خود اختصاص دهد.



در پایان این مسابقه برخی کاربران ایرانی بازهم دست به اقدام ناپسندی زدند و به مراجعه به صفحه شخصی گروزر، بازیکن شماره 9 آلمان مطالب نامتعارفی را در این صفحه منتشر کردند. پیش از این هم چندین بار این اتفاق برای ورزشکاران و سایر افراد سرشناس رخ داده بود که از آن جمله می توان به لیونل مسی اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها