أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۱۹۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
اختلافات مالی احتمالی با طرح موضوع و رعایت مقررات مربوطه از سوی طرفین رسیدگی خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص درخواست مهرداد پولادی به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی های لازم و گزارشات مختلف و همچنین تشکیل نشست با اعضای باشگاه پرسپولیس و پولادی، اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده این بازیکن و توافقات باشگاه پرسپولیس با مهرداد پولادی، به استناد ماده 18 آیین نامه انضباطی سابق، طبق مصوبه93/6/9 هیات رئیسه فدراسیون و با اعلام فسخ قرار داد بین بازیکن مذکور و باشگاه پرسپولیس در فصل 93-94، پولادی را بازیکن آزاد اعلام کرد.

 

گفتنی است با توجه به علاقه ای که قرمزها برای بازگرداندن این بازیکن داشتند حالا این خبر می تواند هواداران این تیم را نگران کند. چرا که کماکان مشکل دفاع این تیم پا بر جا خواهد ماند.

 

همچنین لازم به ذکر است که اختلافات مالی احتمالی با طرح موضوع و رعایت مقررات مربوطه از سوی طرفین رسیدگی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها