يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۱۹۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
تیم ملی والیبال ایران برای افزایش احتمال صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان به یک پیروزی ۳ بر صفر مقابل فرانسه احتیاج دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان، تمام حساب و کتاب‌ها را به هم زد و شرایط بسیار بدی را پیش روی شاگردان کواچ قرار داد.



تیم ملی ایران در صورت پیروزی 3 بر صفر مقابل فرانسه در بازی امروز، می‌تواند به صعود تا حدودی امیدوار باشد ولی حتی اگر یک ست را به حریف واگذار کند، شانس خود را برای رسیدن مرحله نیمه نهایی از دست خواهد داد.

 

جالب اینکه اگر تیم ایران در 3 ست متوالی موفق به شکست فرانسه شود آنکاه دراین گروه 3 تیم 3 امتیازی و جود دارند که یک بازی خود را 3 بر صفر برده و بازی دیگر خود را 3 بر صفر باخته‌اند. در نتیجه امتیاز شماری تکلیف تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص می‌کند.

 

این در حالی است که کواچ پس از باخت مقابل آلمان اظهار داشت: ما از نظر بدنی مشکلی نداشتیم. دو روز پیش بازی خوبی انجام دادیم. ولی مشکل ما همچنان ذهنیت تیم است که گاهی نمی تواند سخت مبارزه کند و می خواهد منتظر بماند تا برد را به آن هدیه کنند. خب وقتی همه به فرانسه فکر کنند و کسی آلمان را حساب نکند، نتیجه همین می شود که می بینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها