کد خبر: ۲۵۱۹۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی استقلال خوزستان گفت: همانطور که تیم‌های پدیده، استقلال تهران و فولاد خوزستان را کنترل کردیم خط حمله زهردار تراکتور را کنترل می‌کنیم و نمی‌گذاریم برای تیم ما خطرناک باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: بازی مقابل تراکتورسازی تبریز برای ما خیلی سرنوشت ساز است و تمام تلاش ما کسب 3 امتیاز در اهواز است.

وی اضافه کرد: ما برای برد می‌رویم و روز سختی برای تراکتورسازی تبریز رقم می‌زنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه در این بازی خط حمله تراکتورسازی را کنترل می‌کنیم، عنوان کرد: نمی‌گذاریم بهترین خط حمله لیگ برای ما خطرساز باشد.

وی افزود: قبل از بازی با صبا یک هفته تمرین کردیم که در 10 دقیقه نخست بازی گلی دریافت نکنیم اما متأسفانه در دقیقه 9 دروازه ما باز شد.

ویسی بیان کرد: برابر تراکتورسازی تبریز با احتیاط کار می‌کنیم و برای کنترل لوسیانو ادینیو برنامه خاصی داریم.

سرمربی استقلال خوزستان خواستار حضور تماشاگران در بازی فردا شد و گفت: امیدواریم حضور پرشور تماشاگران اهوازی را بار دیگر در این ورزشگاه مشاهده کنیم.

وی درباره استفاده خوب تراکتورسازی تبریز از موقعیت‌ها عنوان کرد: شاید تعداد پاس‌هایی که تراکتورسازی رد و بدل می‌کند زیاد نباشد اما توانسته بیشتر بازی‌هایش را ببرد, قطعاً فردا مشکلی نداریم و روز، روز استقلال خوزستان است.

ویسی با بیان اینکه شاید به دلیل نتایجی که تراکتورسازی تبریز کسب کرده همه گمان کنند آن‌ها تیم هجومی هستند گفت: ما هم به 3 امتیاز این دیدار نیاز داریم و هجومی بازی می‌کنیم.

وی افزود: طوری بازی می‌کنیم که خط حمله زهردار تراکتورسازی نتواند بهره‌ای ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها