يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۰۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ۸ نفر از وکلای ملت در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است لایحه یک‌فوریتی الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

ادامه رسیدگی به طرح یک‌فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات امیر خجسته نماینده همدان، موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد، حسین نیازآذری نماینده بابل، مهناز بهمنی نماینده سراب، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت، ابراهیم کارخانه‌ نماینده همدان و فامنین، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور و ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور می‌یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها