أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۰۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،استقلال و فولاد امروز در نهمین هفته رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. دیداری که می توان آن را حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها قلمداد کرد و هر دو تیم را از مدعی های قهرمانی این فصل لیگ برتر نامید.
البته داستان استقلال برای این دیدار متفاوت است. آبی پوشان امروز هم چندین بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار ندارند تا کار قلعه نویی برای انتخاب نفراتش سخت باشد. بیک زاده، حیدری و جاسم کرار سه بازیکن کلیدی هستند که این بازی را هم از دست داده اند و دست قلعه نویی برای پر کردن جای این سه بازیکن خالی است. ضمن آنکه یعقوب کریمی و حنیف عمران زاده هم غایبین دیگر استقلال هستند.

استقلال در 8 دیدار ابتدایی لیگ 2 شکست را برابر سپاهان و نفت تهران متحمل شده است.شکست آبی پوشان از این دو تیم بالانشین جدول باعث شده تا خیلی ها عنوان کنند تیم قلعه نویی تنها در بازی های آسان نتیجه می گیرد. البته باید عنوان کرد که استقلال برابر سپاهان و نفت اصلا خوب بازی نکرد تا بتوان حرف منتقدین را جدی گرفت.
استقلال حالا در سومین دیدار سختش در آزادی به مصاف فولاد می رود و با توجه به اینکه قلعه نویی چندین بازیکن تاثیر گذارش را در اختیار ندارد کار مشکلی برابر قرمزپوشان اهوازی خواهد داشت. شاید یک شکست دیگر برابر تیم قدر اسکوچیچ کافی باشد تا نتایج خوب استقلال در ابتدای فصل زیر سوال برود و این فرضیه که استقلال مدل 93 تیم بازی های آسان است بیش از پیش جدی گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها