يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۰۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،بهرام افشارزاده با وجود باخت آبی‌ها به نفت تهران اما اعتقاد دارد که استقلال هر روز بهتر شده و قدمی رو به جلو برداشته است. مدیرعامل استقلال که در حال عزیمت به کره جنوبی است گفت: «خوشبختانه به قولی که اول فصل دادیم عمل کردیم و امروز شاهد استقلالی هستیم که هر روز بهتر می‌شود. البته چند مصدوم داریم که با حضور آنان وضعیت‌مان بهتر می‌شود اما با درایت قلعه‌نویی، جوانانی در استقلال به میدان می‌روند که عملکردی عالی و بی‌نقص ارائه می‌دهند. سرمربی استقلال و همکاران‌شان کار مداومی را شروع کرده‌اند و طبیعی است که با این تلاش و پشتکار نتیجه به دست بیاید. با این روند استقلال، مطمئنم بهتر از این هم می‌شویم.»
افشارزاده هدف استقلال را انجام بازی‌های جوانمردانه می‌داند: «ارائه بازی جوانمردانه و زیبا هدف اصلی استقلال است بنابراین بیش از اینکه به فکر بردن حریفان باشیم، به تمام بازیکنان اعلام کردیم که در وهله نخست بازی جوانمردانه از خود به نمایش بگذارند. تاکنون به 90 درصد از اهدافی که پیش‌بینی کرده بودیم، رسیده‌ایم و امیدوارم تا پایان لیگ برتر مسیر موفقیت همچنان در تیم استقلال تداوم داشته باشد.» افشارزاده معتقد است که دانستن برنامه‌ بازی‌ها می‌تواند به چگونگی برنامه‌ریزی مربیان کمک کند.

مدیرعامل استقلال حرف‌هایش را اینگونه ادامه داد: «با دانستن اینکه بازی‌های مهم ما در چه هفته‌هایی برگزار خواهد شد، می‌توانیم با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان برویم. با این برنامه‌ریزی که صورت گرفته همه دیدار‌ها دارای جذابیت شده‌اند و حتی تیم‌هایی که مدعی قهرمانی نیستند بازی‌های خود را با جدیت دنبال می‌کنند. البته آرامش تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر یکی دیگر از مزایای این برنامه‌ریزی صورت گرفته است.»

افشارزاده به جوانگرایی در تیم‌های فوتبال تاکید دارد: «جوانگرایی باید از مدت‌ها پیش اتفاق می‌افتاد، حالا در لیگ بر‌تر رخ داده است. تیم فوتبال استقلال نه فقط به خاطر الزام سازمان لیگ که به خاطر اعتقادی که به جوانگرایی دارد همواره توجه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد. بازیکنان جوان در ترکیب تیم استقلال توانسته‌اند به کمک تیم بیایند. در دیدارهای هفته‌های نخست دیدیم که در غیاب برخی از بازیکنان اصلی این بازیکنان جوان بودند که توانستند بدرخشند و در ترکیب تیم موثر واقع شوند. آینده فوتبال ایران در گرو توجه به بازیکنان جوان و فرصت دادن به آنهاست. اگر می‌خواهیم در فوتبال پیشرفت کنیم نباید بترسیم و باید به این بازیکنان جوان فرصت حضور در ترکیب تیم‌ها را بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها