امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۲۰۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
اگرچه با حکمي که براي مهرداد پولادي از سوي سازمان ليگ صادر شده هواداران پرسپوليس هيچ اميدي به بازگشت او ندارند اما باشگاه پرسپوليس بسيار اميدوار است تا بتواند اين بازيکن را بار ديگر جذب کند.
به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بود که سازمان لیگ مهرداد پولادی مدافع ملی پوش پرسپولیس را بازیکن آزاد اعلام کرد. حکمی که صدور آن باعث ناامیدی هواداران پرسپولیس و کادرفنی این تیم برای به خدمت گرفتن این بازیکن ملی پوش شد. اما در گفت و گویی که با حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس داشتیم او به شدت امیدوار بود که بار دیگر مهرداد پولادی را جذب کند. سیاسی در گفت و گوی کوتاهی که با "ورزش سه" داشت در این مورد گفت: ما قطعا بی خیال پولادی نخواهیم شد به همین خاطر به حکم کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد و در انتظار پاسخ و حکم کمیته استیناف خواهیم ماند. ما هرگز ناامید نخواهیم شد و تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با برگرداندن این حکم زمینه بازگشت پولادی را فراهم کنیم.

سیاسی در پاسخ به این سوال "ورزش سه" که گویا دل مهرداد پولادی با پرسپولیس نیست و او دوست دارد فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند چنین گفت: من بعید می‌دانم دل پولادی با پرسپولیس نباشد ضمنا با حضور او در خارج از کشور مشکلی نداریم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پولادی را به خدمت گرفته واگر این بازیکن خواست در تیم های خارجی فوتبالش را ادامه دهد از طریق باشگاه پرسپولیس ترانسفر شود تا این انتقال سروشکل بهتر و حرفه ای تری به خود بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها