أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۰۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
در حالی وزیر راه و شهرسازی اوایل ماه جاری از ورود ۱۰ هواپیما پس از توافق ژنو خبر داده بود که وی دیروز آمار متفاوتی را در این زمینه اعلام کرد و گفت: در یک سال گذشته ۱۲ فروند هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور شده است.
به گزارش پایگاه 598 ؛ عباس آخوندی روز گذشته در سفر به استان زنجان با اشاره به مشکل ساختاری بنگاه داری در صنعت هوانوردی از تصمیمات تازه در شورای عالی هواپیمایی کشوری در این خصوص خبر داد و گفت:‌ در یک سال گذشته 12 فروند هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مشکلات حمل و نقل هوایی به دو موضوع بنگاه داری در صنعت هوایی و نیاز به نوسازی ناوگان بر می گردد، تصریح کرد: بنگاه هایی که می خواهند وارد صنعت حمل ونقل هوایی شوند باید با کفایت سرمایه بیشتری وارد شوند تا بتوانند در تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات سرمایه لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که در یک سال گذشته 12 هواپیما به ناوگان هوایی اضافه شده ابراز امیدواری کرد در ماه های آینده تعدادی هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور شود.

این در حالی است که اوایل شهریور امسال آخوندی در برنامه نگاه یک از ورود 10 فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور پس از توافق ژنو و لغو تحریم‌ها خبر داده بود: «پس از لغو تحریم‌ها 10 فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور اضافه شده که با ورود این تعداد هواپیما علاوه بر افزایش 2800 صندلی به شبکه پروازی، سن ناوگان هوایی نیز 1.5 سال کاهش یافته است.
 اخبار مربوط به ورود هواپیما به ناوگان هوایی کشور ابهاماتی دارد؛ یکی آن‌که مشخص نیست هواپیماهای مورد نظر آخوندی در چه بازه زمانی وارد کشور شده است یکسال اخیر یا پس از توافقات ژنو. دوم آن‌که تعداد واقعی هواپیماهای وارد شده مشخص نیست. سومین ابهام هم مربوط به این است که وزیر راه در اظهارنظرهایش هیچ اشاره‌ای به نو یا دست‌دوم بودن این هواپیما و این‌که هواپیماهای وارداتی شرقی بوده یا غربی نکرده است.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها