کد خبر: ۲۵۲۰۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
بازي پرسپوليس و راه آهن مصاف پرسوليسي هاست و مي توان به رويارويي احمدرضا عابدزاده با پرسوليس اشاره کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، دروازه بان محبوب سال های نه چندان دور پرسپولیس بعد از جدایی دایی از این تیم اظهار نظری نکرد در حالی که به اعتقاد خیلی ها به بدترین شکل توسط دایی از این تیم گنار گذاشته شد.

عابدزاده پیش از این دیدار حساس گفت و گویی داشت که می خوانید:

به راه آهن تعهد دارم

من نه این طرفی هستم نه آن طرفی و فقط با مردم هستم!امیدوارم جدا از نتیجه هواداران بازی خوب . جذابی را ببینند.دوست دارم بازی بدون حاشیه و جنجال جذاب شود. من هم به راه آهن تعهد دارم و کارم را انجام می دهم.

آدم تلافی نبودم

از وقتی پرسپولیس در این فصل نتوانست نتیجه بگیرد خیلی ها علیه دایی مصاحبه کردند اما من یک کلمه حرف نزدم و فقط برای تیمم آرزوی موفقیت کردم.آدم تلافی نبودم بگویم حالا وقتش رسیده انتقاد کنم. نخواستم با انتقاداتم از دایی مسائل شخصی را وارد کنم و سکوت کردم. من حتی از هواداران خواستم از تیم حمایت کنند. من نمی توانم برای پرسپولیس بد بخواهم حتی اگر خودم نباشم و بدخواهانم در این تیم باشند.

همه چیز را به خدا سپردم

در آن زمان مسئولان باشگاه برای کرانچار مراسم تودیع گرفتند و به او کادو دادند و بعد از تسویه حسابش او را بدرقه کردند. اما به من وسط تمرین گفتند دایی گفته گلرها را تمرین را نده و بعد هم گفتند باید پشت دروازه بروی ودروازه بانان را آنالیز کنی. آخرش هم گفتند نیا و پولم را ندادند و گفتند برو شکایت کن.من خیلی ناراحت شدم اما همه چیز را به خدا سپردم. در حال حاضر هم حرفی ندارم اما عادل فردوسی پور حواسش است و این سوال را در شرایطی را پرسید که همه می گویند دایی با بی احترامی از پرسپولیس رفته.

دایی نباید سر تمرین می رفت

او نباید سر تمرین می رفت تا این اتفاقات هم نمی افتاد و حاشیه درست نمی شد. البته دایی برای اینکه مدرکی برای اخراجش داشته باشد سر تمرین رفت تا نامه برکناری اش را بدهند. اما درست نبود شاهد لشگر کشی این و آن باشیم. من نمی دانم چرا همان روز 2 سرمربی و چند مربی سرتمرین بودند و تیم تمرین نکرد. یعنی پرسپولیس باید قربانی دیگران شود. هواداران چه گناهی کرده اند؟

علیه کسی حرف نمی زنم

از من انتظار نداشته باشید علیه کسی حرف بزنم. من گذشته را فراموش کردم و هر چه بود تمام شد و رفت. من را به بدترین شکل کنار گذاشتند اما حالا حرف از برکناری غیر محترمانه دایی است.در حال حاضر خیلی ها برخورد دایی با من را مطرح کرده اند و خیلی ها این اتفاقات و رفتارها را با هم مقایسه می کنند. من فقط می گویم همه چیز را به خدا سپردم و مردم.

به رحیمی گفتم 3 ماه دیگر می روی

من به آقای رحیمی گفتم شما 3 ماه دیگر می روی. طوری کار کن که حرف پشت سرت نباشد و نگویند موفق نبود.درباره طلب امیر و مالیات قراردادم با رحیمی حرف زدم و کلی وعده وعید داد اما خبری نشد.اتفاقا همان روز که دایی به جای کرانچار آمد سر تمرین رفتم و به دایی گفتم کاشانی چند ماه دیگر تو را بیرون می اندازند اما دایی گفت اینطور نیست و من کاشانی را می شناسم. دیدید حرف من درست بود. اتفاقا به استی گفتم باید طوری با هم کار کنیم که دو سال دیگر وقتی همدیگر را دیدیم دل خوشی از هم داشته باشیم نه اینکه حاضر نشویم با هم سلام و علیک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها