أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۰۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
بهروز منتقمي که پس از برکناري رحيمي به عنوان سرپرست باشگاه وظايف او را برعهده گرفته شب گذشته در هتل آزادي حاضر نشد تا سرخپوشان شب آرامي را پشت سر بگذارند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها از ظهر دیروز در هتل آزادی شرکت کرده و اردوی خود را برای رویارویی با راه‌آهن چند ساعت زودتر برگزار کردند. حاشیه های اردوی پرسپولیس را می‌ خوانید:

شب آرام پرسپولیس

برخلاف هفته های گذشته که علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس در محل اردوی سرخپوشان حاضر می شد پرسپولیسی ها دیشب، شب آرامی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه" در طول هفته گذشته و در زمان مدیریت علیرضا رحیمی او شب قبل از بازی در محل اردوی پرسپولیس در هتل آزادی حاضر می‌شد و برای دقایقی با علی دایی و کادرفنی تیمش گفت‌وگو می‌ کرد اما این اتفاق شب قبل نیفتاد.

بهروز منتقمی که پس از برکناری رحیمی به عنوان سرپرست باشگاه وظایف او را برعهده گرفته شب گذشته در هتل آزادی حاضر نشد تا سرخپوشان شب آرامی را پشت سر بگذارند.

افسوس سرخپوشان از شکست والیبال

بازیکنان پرسپولیس که در هتل آزادی اقامت داشته و اردوی خود پیش از رویارویی با راه‌آهن را در این هتل برگزار کردند، دیشب از شکست تیم‌ملی والیبال کشورمان مقابل آلمان حسابی ناراحت بودند.

به گزارش "ورزش سه" سرخپوشان که پس از حضور در هتل و صرف شام برای استراحت به اتاق هایشان رفتند، بازی والیبال ایران و آلمان را تماشا کردند و بابت این باخت حسابی ناراحت شدند. بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که والیبالیست های کشورمان تیم‌ملی آلمان را دست کم گرفته و این بازی را برای پیروزی مقابل فرانسه چندان جدی نگرفتند.

جلسه آنالیز قبل از حضور در استادیوم

کاروان پرسپولیس ساعت 15:30 دقیقه امروز هتل آزادی را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیسی ها که ساعت 18:30 امروز به مصاف راه‌آهن خواهند رفت ساعت 15:30 هتل آزادی را ترک کردند اما قبل از آن حمید درخشان جلسه ای را تشکیل داد و در این جلسه 20 دقیقه ای آخرین نکات خود را برای شناسایی نقاط قوت و ضعف راه‌آهن به شاگردانش گوشزد کرد. درخشان در این جلسه ضمن دادن شرح وظایف به بازیکنان آخرین توصیه هایش را به همراه حسین عبدی با سرخپوشان در میان گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها