کد خبر: ۲۵۲۰۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که اوزیل با پیوستن به آرسنال، اشتباه بزرگی کرد و باید در رئال مادرید می‌ماند.
اوزیل تابستان گذشته از رئال به آرسنال پیوست ولی هیچگاه نتوانست درخشش در مادرید را تکرار کند. او سه شنبه شب در جریان دیدار مقابل دورتموند ، در دقیقه 62 تعویض شد و پس از آن، مورد انتقاد شدیدی قرار گرفت.
بالاک در مصاحبه با Sky Sports گفت: ” چه اتفاقی برایش افتاده؟ نمی‌دانم. شاید چیزی پشت صحنه باشد زیرا کاملا ناراحت است. حرکات بدنش حتی با کسب قهرمانی جهان نیز نشان از بهتر شدن نمی‌دهد. واقعا نمی‌دانم در طول یک سال گذشته، از وقتی که از رئال به آرسنال پیوست چه اتفاقی برایش افتاده است. بازیکنی با توانایی او باید بیشتر در رئال مادرید می‌ماند. این نظر من است. کمی مشکل دارد ولی زمان می‌تواند او را با تیم هماهنگ کند.
اگر بالا و پایین‌هایی در باشگاه تجربه کنید، باید بجنگید . او در آرسنال مورد انتقاد قرار می‌گیرد و در بهترین روز‌هایش نیست و واکنشی نشان نمی‌دهد. بازیکنی با توانایی او باید واکنش نشان دهد ولی از لحاظ جنگندگی هیچگاه قدرتی از خود نشان نداده است. این ضعف اوست.”
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها