أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۱۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
بیمه مرکزی به شهروندان هشدار داد که بیمه‌نامه را از دفاتر غیرمجاز خریداری نکنند.
به گزارش پایگاه 598 ؛ به نقل از بازار خبر بیمه مرکزی اعلام کرد: اداره کل نظارت بر دفاتر خدمات بیمه‌ای از شهروندان خواست که بیمه‌نامه‌های خود را از دفاتر مجاز شرکت‌های بیمه خریداری کنند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، بعضی افراد بدون اخذ مجوز از بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه، اقدام به دایر کردن دفاتری برای صدور و فروش بیمه اقساطی خودرو و سایر خدمات بیمه‌ای کرده و به بهانه ارائه بیمه‌نامه، مبالغی را از شهروندان دریافت می‌کنند.

بیمه مرکزی اعلام کرد این امر خلاف قوانین و مقررات بیمه‌ای بوده و موجب بروز مشکلاتی برای بیمه‌گران و بیمه‌گذاران شده است و به شهروندان هشدار داد از مراجعه به این‌گونه افراد خودداری و بیمه‌نامه‌های موردنظر خود را از دفاتر مجاز و معتبر شرکت‌های بیمه خریداری نمایند.

 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها