يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۱۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سارقان در يك چشم به هم زدن سناريوي سرقت خودرویی را اجرا كردند كه كودك ٩ ماه‌ای در آن بود. اما با اين حال ماجرا پايان خوشي يافت و سارقان با ديدن كودك از خير سرقت خودور گذشتند.
شهروند: حادثه شامگاه سه‌‌شنبه شب رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه وقتي ساکنان خیابان دهم شهرک اوج کرج شامگاه سه‌شنبه با فریادهای یک زن به خیابان ریختند با مادر جواني روبه‌رو شدند كه از مردم کمک می‌خواست. زن جوان گريه‌كنان به اهالي محله گفت: سارقان خودروام را سرقت كرده‌اند و اين درحالي است كه دخترم در داخل خودرو است. در همين زمان برخی ساکنان با خودروهای شخصی به تعقیب و گریز سارقان پرداختند و برخی با تماس تلفنی از پلیس کمک خواستند. چند دقيقه از آغاز ماجرا نگذشته بود كه پلیس در محل حاضر شد و مأموران تحقيقات خود را آغاز كردند. در همين زمان بود که زن جوان در جریان پيداشدن خودرو و دخترش در خیابان شانزدهم قرار گرفت.

«مرضیه امینی» مادر ستایش درباره سرقت خودرو به همراه فرزندش گفت: از محل کار به خانه بر می‌گشتم که پس از پیاده‌شدن از خودرو مشغول باز کردن در پارکینگ بودم، ناگهان دو جوان خودرو را به سرقت بردند.

وی ادامه داد: ستایش در صندلی عقب خودرو خواب بود که خودرو به سرقت رفت و در این لحظه سخت متحیر و سراسیمه شدم. امینی گفت: همسرم که در نزدیکی ما بود بلافاصله به تعقیب سارقان پرداخت اما بی‌نتیجه بود تا این‌که لحظاتی پس از سرقت، دو سارق جوان با شماره تلفن یکی از دوستانم که شماره وی روی تلفن همراهم در داخل ماشین بود، تماس گرفتند و به او محل رهاسازی ستایش و خودرو را اطلاع دادند.

وی ادامه داد: سارقان در تماس تلفنی به دوستم گفته بودند به خاطر بچه از سرقت خودرو منصرف شده‌اند.

این مادر از این‌که فرزندش سالم به او بازگشت خدا را سپاس گفت و افزود: وجود ستایش ٩ ماهه در داخل خودرو سارقان را پشیمان کرد، سارقان تنها مدارک خودرو را به سرقت بردند.

این سرقت درحالی رخ داد، پلیس بارها از مردم خواسته است که هنگام انتقال خودرو به داخل پارکینگ یا خارج از آن به‌ویژه موقع بازکردن و بستن در پارکینگ به نکات ایمنی توجه کنند. پلیس هم تحقیقات خود را برای شناسایی دو سارق جوان آغاز کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها