يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۲۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار گاز واقع در خیابان بروجردی خیابان درختی خبر داد
به گزارش پایگاه 598،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار گاز واقع در خیابان بروجردی خیابان درختی خبر داد و گفت: این حادثه موجب آتش سوزی و مصدومیت چهار شهروند شده است.
 

سیدجلال ملکی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از شهروندان در حیاط منزل مسکونی خود مشغول باز کردن مخزن گاز خودرو بود که نشت گاز موجب انفجار شد.

 

وی با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه شامل سه مرد و یک زن هستند، اظهار کرد: همگی این افراد دچار سوختگی شده بودند تحویل عوامل اورژانس شدند تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها