أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۲۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش ایرنا ، این حادثه در مقابل 'پارک ارم' شهر زنجان که در خروجی جاده زنجان به میانه قرار دارد رخ داد و مصدومان ناشی از این سانحه توسط آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: این حادثه رانندگی در جریان دو کاروان عروس گردانی رخ داد که متاسفانه سرعت بسیار بالای خودرو زانتیا حادثه ساز شده و مراسم شادی را به غم تبدیل کرد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان این عروس گردانی، دو دستگاه خودرو سواری پراید و پِژو با یکدیگر برخورد کرده و برای تعیین مقصر حادثه نه تنها خودروها را کنار نکشیده بلکه برای جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی دیگر از هیچ علایم هشدار دهنده ای استفاده نکرده بودند.

وی بیان کرد: در این حین خودرو سواری زانتیا سر رسیده و با توجه به سرعت بالایی که داشته این دو خودرو را به دره سوق داده است.

وی یادآور شد: پس از این حادثه، یک دستگاه خودرو دیگر که سواری پراید بوده به محل حادثه رسیده و با زانتیا برخورد کرد و راننده این خودرو نیز مصدوم شد.

شیرمحمدی افزود: بر اثر این حادثه رانندگی 10 نفر مصدوم شدند و راننده خودرو زانتیا نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت آسیب های وارده فوت می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها