أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۲۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
با آزمایش «دی‌ان‌ای» مردی که مرتکب قتل یک زن شده بود پس از 9 سال شناسایی و مرد بیگناه آزاد شد
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، مرد انگلیسی تباری که 9 سال پیش یک زن مدل امریکایی را در اسپانیا به‌قتل رسانده بود در دادگاه جنایی اسپانیا به 34 سال زندان محکوم شد.

 

به‌گزارش پلیس اسپانیا، متهم «مارک دیکسی» با گذشت 9 سال از وقوع جنایت، سرانجام با آزمایش «دی‌ان‌ای» مورد شناسایی پلیس اسپانیا قرار گرفت و دستگیر شد و با شناسایی این قاتل، مرد بیگناه که به اتهام کشتن زن مدل دستگیر شده بود، از زندان آزاد شد.

 

زن جوانی که به قتل رسید، مدل لباس 18 ساله‌ای به‌نام «سالی ‌بومن» بود که مارک دیکسی او را پس از تعرض به قتل رسانده بود. این قاتل انگلیسی پس‌از ارتکاب قتل به اسپانیا گریخت و زندگی پنهانی را دراین کشور آغاز کرد.

 

به‌گزارش پلیس اینترپل، پلیس جنایی اسپانیا مرد بیگناهی به‌نام «رومانو دوسن» را به‌عنوان قاتل زن جوان دستگیر کرده بود که قاضی دادگاه این مرد هلندی‌تبار را در عین بیگناهی مجرم شناخت و به 11 سال زندان محکوم کرد اما تحقیقات اخیر نشان می‌دهد

 

رومانو تنها یکی از شاهدان حادثه بوده و در زمان حملات قاتل اصلی در محل ارتکاب جرم حضور نداشته است. پس از انتشار اطلاعات به‌دست آمده، روزنامه اسپانیایی «ال‌پیس» دستگیری رومانو- این مرد بیگناه- و زندانی کردنش را یک رسوایی قضایی و پلیسی خوانده است.

 

به‌گزارش پلیس، قاتل اصلی «مارک دیکسی» که یک مرد انگلیسی‌تبار است پس از دستگیری به 34 سال زندان محکوم شد و مرد بیگناه را هم که مدت چند سال در زندان به‌سر برده بود، آزاد کردند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها