أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۲۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
لبخند قاتل 15 ساله‌ای پس از شنیدن حکم حبس‌ابد، قاضی پرونده و همه حاضران در دادگاه را شوکه کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، این نوجوان 15 ساله به‌نام «کارلتون برتون» هنگام سرقت از فروشگاهی در شرق لندن با چاقو «رشید نعیم» صاحب29 ساله فروشگاه را به قتل رسانده است.


کارلتون در این سرقت تنها نبوده و دوستش «جاوانتی کمپبل» 16 ساله وی را همراهی می‌کرد. قاضی دادگاه برای این نوجوان 15 ساله حکم حبس ابد در نظر گرفت و دوست وی -کمپبل- را به 16 سال زندان محکوم کرد.


دوربین‌های مداربسته مستقر در فروشگاه از لحظات حمله این دو سارق نوجوان عکس و فیلم گرفته و حتی در فیلم دیده می‌شود که قاتل نوجوان پس از کشتن صاحب فروشگاه در حال خندیدن بوده است.

 

قاضی پرونده در این باره می‌گوید: قتل وحشیانه و از سر خونسردی قاتل نوجوان، در مقابل چشمان مشتریان فروشگاه و چند کودک اتفاق افتاده بود. هنگام صدور رأی هم قاتل به من لبخند می‌زد و این کار او مرا حیرت‌زده کرده بود.

 

رشید نعیم قربانی 29 ساله که پدر دو کودک بود با وجودی‌که به بیمارستان منتقل شد اما نتوانست در مقابل ضربات وارده دوام بیاورد. پلیس می‌گوید: این دزدان نوجوان از فروشگاه فقط چند ساعت و تلفن همراه از مشتریان ربوده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها