أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۲۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز گفت: بازي فردا براي ما سرنوشت‌ساز است و مي‌توانيم با پيروزي در اين ديدار تا ميانه‌هاي جدول بالا بياييم.
به گزارش پایگاه 598،مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی فردای ما برایمان سرنوشت ساز است چون در 8 هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و با این تصور پا به زمین مسابقه می‌گذاریم که لیگ را از نو شروع می‌کنیم و به این بازی نگاه ویژه‌ای داریم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: با کسب 3 امتیاز این دیدار می‌توانیم به اهدافمان نزدیک شویم و به طور حتم پیروزی در این دیدار می‌تواند روی روحیه بازیکنانمان تاثیرگذار شود تا در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: در طول هفته تمرینات خوبی برگزار کردیم و امیدواریم که فردا 3 امتیاز بازی را نصیب خود کنیم و آمادگی خوبی برای این بازی داریم و فکر می‌کنیم بزرگترین مشکل تیم ما جوان بودن بازیکنانمان است که نتایج اخیر روی روحیه بازیکنانمان تاثیر منفی داشته است و دچار مشکل شده‌ایم و این مشکل باعث نتایج بدتر می‌شود.

تارتار تصریح کرد: ما روی روحیه بازیکنانمان کار می‌کنیم و مطمئن هستیم که می‌توانیم بازی به بازی بهتر شویم. بازی فردا می‌تواند نتایج ضعیف تیم ما را جبران کند و گسترش فولاد را به میانه‌های جدول رده‌بندی برساند.

وی تاکید کرد: بازیکنانمان در تمرین نشان دادند که از روحیه خوبی برخوردارند و می‌توانیم با کسب 3 امتیاز, دیدار فردا راه را هموار کنیم و در آینده نتایج خوبی کسب کنیم و بازیکنانمان در شرایطی نیستند که نیاز به روانشناس داشته باشیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: متاسفانه قرعه سختی به نام ما خورد و در دیدارهای که از ابتدای لیگ داشتیم بازی‌های سختی بود ولی بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و تلاش می‌کنیم در دیدارهای آتی نتایج بهتری کسب کنیم.

تارتار تصریح کرد: تمامی مربیان در بازی‌هایی که انجام داده‌ایم عملکرد تیم ما را تحسین کردند ولی ما در کسب نتایج ناموفق بوده‌ایم که امیدواریم عدم نتیجه‌گیری تیم ما پایان یابد و به خواسته‌هایمان برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها