أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۲۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از نوار غزه به منطقه اشکول تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد شلیک موشک‌ها از غزه به صورت مسلسل وار ادامه یابد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «موشیه یعلون» طی سخنانی در کنفرانس جنبش کیبوتس در شاعر هنیگف تاکید کرد: توان سازمان های فلسطینی برای هدف قرار دادن شما در اینجا یعنی در شاعر هنیگف را نابود خواهیم کرد.

وی افزود: به تقویت امنیت در همه کیبوتس های مجاور نوار غزه ادامه خواهیم داد.

یعلون همچنین اظهار داشت: اسرائیل هرگز در برابر شلیک موشک ها از غزه ساکت نخواهد ماند و هر کاری لازم باشد انجام می دهیم تا هیچ گونه خللی در زندگی عادی شما در جنوب بوجود نیاید.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته در جریان بازدید از یک پایگاه نظامی وابسته به نیروی اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت: هرگز نمی پذیریم که برقراری آتش بس در غزه همانند توافقنامه های قبلی باشد و هر از چند گاهی شاهد شلیک پراکنده موشک ها باشیم، جنبش حماس پایبندی بر آتش بس را تاکید کرده و باید گروه های دیگر نیز به آن پایبند باشند.

وی اشاره کرد که حماس از طریق میانجی گران به اسرائیل تاکید کرده است که به توافق آتش بس پایبند است و مسئولان شلیک موشک در روز گذشته را بازداشت کرده است.

جنبش حماس روز گذشته هرگونه اطلاع از شلیک خمپاره به‌ سوی سرزمین‌های اشغالی را رد و اعلام کرد که فلسطینیان همچنان به آتش‌بس پایبند هستند.

برخی رسانه‌ها از شلیک موشک از نوار غزه به ‌سوی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند که بنا بر این خبر، اولین شلیک موشک از نوار غزه به‌ سوی سرزمین‌های اشغالی، پس از آتش‌ بس نیروهای مقاومت فلسطینی با اسرائیل است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها