کد خبر: ۲۵۲۲۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
خبرگزاری تسنیم: دادستان کل مصر امروز پنج شنبه نیز با آزادی ۳۷ دانشجوی دیگر حامی «محمد مرسی» رئیس جمهور عزل شده این کشور موافقت کرد که به این ترتیب شمار دانشجویان آزاد شده طی دو روز به ۱۵۳ نفر رسید.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از خبرگزاری آناتولی، با موافقت دادستان کل مصر برای آزادی 37 دانشجوی دیگر که به اتهام دست داشتن در حوادث خشونت بار و اغتشاشات دانشگاه بازداشت شده بودند، شمار دانشجویان آزاد شده طی دو روز گذشته به 153 نفر رسید.

دستور دادستانی کل در حالی صادر شد که حدود 3 هفته دیگر سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دادستانی کل امروز پنج شنبه دستور آزادی 37 تن از دانشجویان هوادار مرسی را که بنا به اتهاماتی در حوادث خشونت بار و درگیری با نیروهای امنیتی در دانشگاه قاهره در ماه ژانویه گذشته بازداشت شده بودند، صادر کرد.

روز گذشته نیز «هشام برکات» دادستان کل مصر دستور داد تا 116 نفر از دانشجویان و افراد کم سن و سال که به اتهام ارتکاب جرایمی اعم از ایجاد اغتشاش و خشونت و وارد آوردن خسارت به مایملک عمومی و خصوصی در بازداشت بسر می برند، آزاد شوند.

بر اساس این گزارش، این دستور دادستان کل مصر به خاطر حفظ آینده تحصیلی و فرصت آموزشی آنها و پس از بررسی وضعیت بازداشتی های موقت صادر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها