أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۲۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
یکی از نکات جالب این دیدار پر حاشیه، تعویض حمید درخشان در نیمه دوم بود.
تیم پرسپولیس سومین برد فصل را برابر راه‌آهن کسب کرد.

به گزارش بانک ورزش، شاگردان حمید درخشان با ارائه نمایشی خوب در نیمه اول که 2 گل به همراه داشت، کار راه‌آهن را تمام کردند. گل‌های پرسپولیس را محمد عباس زاده و محمد نوری در دقایق 18 و 27 وارد دروازه میزبان کردند. مطابق انتظار تیم حمید استیلی برای جبران نتیجه در نیمه دوم چهره تهاجمی تری به خود گرفت اما ارسال های هوایی آنها روی دروازه سوشا مکانی سودی به همراه نداشت تا اینکه با ورود مجتبی شیری به میدان، راه‌آهن در دقیقه 85 یکی از گل‌ها را پاسخ داد. پرسپولیس در نیمه دوم با کنترل بازی و استفاده از ضد حملات سعی داشت از 2 گل نیمه نخستش محافظت کند.

یکی از نکات جالب این دیدار پر حاشیه، تعویض حمید درخشان در نیمه دوم بود. او در دقیقه 75 عالیشاه را بیرون کشید و علی فاطمی را به میدان فرستاد. اما پس از گل راه‌آهن، فاطمی هم در دقیقه 92 تعویض شد و جای خود را به میثم حسینی داد.

پرسپولیس با این برد حیاتی و کسب 12 امتیاز کمی از شرایط بحرانی دور شد و به رده هشتم صعود کرد. راه‌آهن نیز با قبول پنجمین باخت فصل موقتا در جایگاه دهم باقی ماند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها