أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۲۶۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
گروهک تکفیری داعش در بخشنامه‌ای به همه عناصر خود، هرگونه تصویربرداری با گوشی‌های تلفن همراه و غیر از آن را برای کسانی غیر از مسئولان رسانه‌ای ممنوع اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، گروهک تروریستی و تکفیری داعش در عراق، با انتشار دستورالعملی برای اعضای خود، تصویربرداری از اقدامات و عملیات‌های تروریستی اعضای خود را فقط محدود به مسئولان رسانه‌ای کرد.
 
به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع مصر، داعش در بخشنامه‌ای اعلام کرد که هیچ کس جز مسئولان رسانه‌ای این گروهک که رسما مسئول اقدامات رسانه‌ای داعش هستند، اجازه تصویربرداری از فعالیت‌ها و جنگ‌های داعش را ندارد.
 
این بخشنامه را که تصویر آن در زیر آمده است، هواداران داعش در صفحات توئیتر خود مکرر منتشر و بازنشر کرده‌اند.
 
در این بخشنامه آمده است که «کمیته سراسری (داعش) تصمیم گرفت که تصویربرداری با موبایل و دوربین‌ها و دیگر وسائل را به هنگام غزوات یا آنچه با جنگها ارتباط دارد، منع کند تا مانع برداشت‌های نامناسب شود و خاطیان تحت پیگیری قرار می‌گیرند».
 
این اقدام در زمانی انجام می‌شود که تحلیلگران اعلام کرده بودند که یکی از اهداف خشونت افراطی داعش و انتشار تصاویر آن ایجاد موج هراس و رعب در دل مردم و گروه‌های تروریستی رقیب و ارتش عراق و سوریه است تا کار پیشروی این گروهک را تسهیل کند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها