يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۲۷۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه درهای این تیم به روی همه بازیکنان باز است، احتمال دعوت از بازیکنانی مثل سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی را رد نکرد. وی همچنین در مورد دستیاران ایرانی اش گفت: مارکار آقاجانیان قطعا در کادر فنی تیم ملی خواهد ماند اما نام دستیاران ایرانی ام را تنها دو نفر در جهان می‌دانند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، کارلوس کی‌روش ظهر امروز پنجشنبه به همراه دن گاسپار دستیار خود به فدراسیون فوتبال رفت تا در مورد اردوهای تیم ملی نشستی را با دبیر فدراسیون فوتبال برگزار کند.
 
وی قبل از آغاز این نشست به خبرنگاران گفت: ۱۵ روز فرصت داریم تا اولین اردوی خود را تشکیل بدهیم. امروز به همین بهانه یک جلسه معمولی با نبی دارم و می‌خواهیم راهکارهای برگزاری این اردو را بررسی کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی مثل مهدی رحمتی و هادی عقیلی شانس حضور مجدد در اردوی تیم ملی را دارند یا خیر؟، تصریح کرد: درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان ایرانی باز است هر بازیکنی فعل خواستن را صرف کند و از لحاظ فنی خوب باشد ما او را دعوت می کنیم.
 
کی‌روش افزود: تصمیم‌گیری‌های فنی تماما به عهده من است. اما این واقعیت را باید در نظر گرفت که ما محدودیت داریم و تنها یک عده خاص را می توانیم دعوت کنیم. هر کسی خوب باشد در این لیگ حضور خواهد داشت.
 
سرمربی تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم مجددا شاهد اتحاد ملی باشیم. رقبای ما همه در خارج از خانه هستند و داخل خانه من رقیبی را نمی بینم.
 
وی در مورد دستیاران ایرانی خود گفت: به وقتش دستیاران خود را معرفی می کنم، اما مارکار آقاجانیان همچنان کنار ما خواهد بود و به کارش ادامه می‌دهد.
 
کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا محمد خاکپور یکی از گزینه های شما ست، تصریح کرد: اینها همه شایعه است و تنها دو نفر در جهان از لیست دستیارهای ایرانی من خبر دارند یکی علی کفاشیان است و دیگری خودم.
 
سرمربی تیم ملی در پایان در مورد بازی با ونزوئلا که قرار است در اردوی پرتغال برگزار شود، بیان کرد: این خبر هم شایعه است و نمی شود در مورد قطعی بودنش صحبت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها