کد خبر: ۲۵۲۲۷۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
رئیس جمهوری فرانسه با اعلام ارائه کمک در زمینه حملات هوایی در عراق تصریح کرد که فعالیت‌های این کشور فراتر از عراق گسترده نخواهد شد، وی اذعان کرد که داعش حدود ۱۰۰۰ تن از عناصر خود را از فرانسه جذب کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ال.بی.سی نوشت: فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه در سخنانی اعلام کرد که کشورش کمک‌هایی در زمینه حملات هوایی در عراق تأمین خواهد کرد.

رئیس جمهوری فرانسه تأکید کرد که پاریس نیروی زمینی به عراق ارسال نخواهد کرد و فعالیت‌های خود را تنها به عراق محدود می‌کند. وی هرگونه اقدام نظامی در سوریه را رد کرد.

این در حالی که داعش در نواحی شرقی سوریه نیز فعال است، اما کشورهای غربی به خاطر نگرانی از قدرت‌یافتن بیش از پیش دولت سوریه حاضر به سرکوب هوایی این گروهک در خاک سوریه نیستند. هرچند دمشق نیز اعلام کرده است که هرگونه اقدامی در خاک این کشور اگر بدون هماهنگی و تأیید دولت سوریه انجام شود را به عنوان تجاوز در نظر گرفته و با آن مقابله خواهد کرد.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین اذعان کرد که حدود هزار تبعه فرانسوی در کنار عناصر تروریستی داعش در حال جنگ هستند.

اولاند در ادامه با اشاره به همه‌پرسی استقلال اسکاتلند اذعان کرد که نتیجه این همه‌پرسی نه تنها برای پادشاهی متحده بلکه برای اروپا نیز تعیین کننده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها