يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد که مردم کشورش مخالف حضور نیروهای خارجی در عراق هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری النشره، ابراهیم الجعفری در سخنانی بر ضرورت حمایت بین المللی از عراق در مقابله با گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

وی مخالفت خود با حضور نیروهای خارجی عراق را ابراز داشت و گفت: موضع ملی مشترکی در عراق وجود دارد که مخالف آمدن نیروهای خارجی به خاک این کشور است.

الجعفری از مسئولان ایرانی قدردانی کرد و گفت: مسئولان ایرانی موضع خوبی در طول این دوره گرفته و از عراق حمایت رسانه‌ای، سیاسی، بشردوستانه و خدماتی کردند.

وزیر خارجه عراق اجلاس اخیر در شهر جده عربستان برای مبارزه با داعش را با اهمیت خواند و درعین حال درباره مخالفت مسئولان ترکیه با امضای بیانیه این اجلاس و موضع آن در قبال داعش گفت: ما موضع مسئولان ترکیه را دستکم درباره آن چیزی که وزیر خارجه این کشور به آگاهی ما رساند، درک می کنیم. مشکل این است که نزدیک به 50 دیپلمات و کارمند کنسولگری ترکیه در موصل در دست تروریستها گرفتارند لذا انها احساس می کنند که در مقابل آنها فاجعه ای انسانی قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها