أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۳۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۸ شهريور ۱۳۹۳

امیر قلعه‌نوعی و علی فتح‌الله‌زاده که این اواخر روابط‌ شان تیره و تار شده بود، عصر پنج‌شنبه در حاشیه مراسم ختم پدر همسر امیر عرب (رفیق مشترک امیر و حاجی) اختافات را کنار گذاشتند و آشتی کردند.

حاجی و امیر که لذاب همدردی با امیر عرب به این مراسم رفته بودند، وقتی ناگهان با یکدیگر روبرو شدند، نخواستند بقیه متوجه شوند با هم مشکل دارند و با هم خوش و بش کردند. فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نوعی بعد از آشتی‌کنان و احوالپرسی، قرار گذاشتند ظرف روزهای آینده یک جلسه مشترک برای رفع کدورت‌ها داشته باشند.
هرچند امیر و حاجی قطعا حالا مدعی می‌شوند با هم قهر نبودند اما یک شخص نزدیک به مدیرعامل سابق استقلال با تایید قهر طرفین، به رادنیوز گفت: فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نوعی در مراسم ختم پدر همسر امیر عرب که رفیق صمیمی امیر است و سال قبل معاون فتح‌الله‌زاده بود، وقتی با هم روبرو شدند، احوالپرسی کردند و قرار گذاشتند طی روزهای آینده نشستی با هم داشته باشند.

فتح‌الله‌زاده که فصل قبل با وجود ناکامی 3 گانه قلعه‌نوعی در لیگ، جام حذفی و آسیا از او حمایت کرد و به قیمت برکناری خودش حاضر نشد امیر را برکنار کند، این اواخر بنا به دلایلی از دست قلعه‌نوعی دلخور بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها