کد خبر: ۲۵۲۳۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۸ شهريور ۱۳۹۳

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل راه‌آهن گفت: برای ما در این بازی گرفتن سه امتیاز اهمیت بالایی داشت که به آن دست یافتیم، همچنین می‌خواستیم ببینیم در هفته گذشته چقدر از لحاظ بدنی و تاکتیکی پیشرفت کردیم که نتیجه تقریباً مثبت بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم اما در نیمه دوم از لحاظ بدنی کمی دچار مشکل شدیم. سعی می‌کنیم با تمرین و کار فراوان نقاط ضعف‌مان را در آینده بپوشانیم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مشکل این تیم چه چیزی است، خاطرنشان کرد: تیم هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی مشکل دارد. متأسفانه استرس و فشار زیادی روی تیم وجود دارد که برای از بین رفتن این فشار به این پیروزی و سه امتیاز احتیاج داشتیم.

امامی‌فر در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به روزهای آرمانی بازگردد، اظهار داشت: بازی بعدی ما در تهران است و پس از آن باید به مصاف سپاهان در اصفهان برویم. بعد از بازی با سپاهان لیگ 18 روز تعطیل است که این موضوع می‌تواند برای ما بسیار خوب باشد. مسلماً با برنامه ریزی‌های درخشان می‌توانیم بعد از این تعطیلات به شرایط خوبمان برگردیم.

وی درباره حضورش روی نیمکت پرسپولیس عنوان کرد: از اینکه توانستم مراحل مربیگری را به صورت کامل سپری کنم خوشحالم. من از لیگ یک کار مربیگری را شروع کردم و حالا به نیمکت پرسپولیس رسیدم می‌خواهم پله‌پله در این مسیر قدم بردارم و یک روز هم به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شوم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: من همیشه سعی کردم به پرسپولیس کمک کنم و حتی در زمان علی دایی هم به ایشان کمک کردم چون برای من پرسپولیس و موفقیت این تیم کمک کنم. ما باید یاد بگیریم پرسپولیس نسبت به همه نام‌ها اولویت دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها