أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۳۱۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۲۸ شهريور ۱۳۹۳

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای جام ملت‌های آسیا 2015 آماده می‌کند 12 مهرماه، اولین اردوی خود را آغاز خواهد کرد.

بر همین اساس ملی‌پوشان فوتبال کشورمان دوازدهم مهرماه در یکی از هتل های تهران دور هم جمع خواهند شد و بدون برگزاری کمپ تمرینی در کشورمان، راهی پرتغال خواهند شد تا با اعلام کی‌روش، تیم ملی پرتغال دو یا سه بازی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد.

کی روش روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان توانمند و حتی آنهایی که نسبت به عملکردش انتقاداتی داشتند از جمله مهدی رحمتی و هادی عقیلی باز است و با توجه به صحبت های حدود دو ماه پیش وی در یکی از برنامه های تلویزیونی مبنی بر اینکه در صورت تمدید قرارداد، شاهد نسل جدیدی از بازیکنان در تیم ملی خواهیم بود؛ به نظر می رسد در بین نفرات لیست جدید تیم ملی باید منتظر اسامی بازیکنان منتقد در صورت درخشش در لیگ و بعضاً بازیکنان جوان و پدیده لیگ برتر باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها