أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۳۵۶
زمان انتشار: ۰۱:۲۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

مصاحيه دو هفته قبل محمد دايي با بانك ورزش در مورد برخي از پيشكسوتان منتقد پرسپوليس كه اهل «كفتربازي» هستند، بارتاب‌هاي بسيار وسيعي را در سطح محافل خبري به دنبال آورده است؛ تا جايي كه وحيد قليچ و علي كريمي به تندي عليه وي مصاحبه كردند. در اين ميان جادوگر حتي گفته بود خودش هم حيوان نگه مي‌دارد و معرفت بعضي حيوانات از انسان‌ها بيشتر است. با اين حال بد نيست بدانيد پيشكسوتان منتقد و كفترباز پرسپوليس، قبلا مورد انتقاد يك نفر ديگر هم قرار گرفته بودند. چنانكه در تصوير مي‌بينيد يحيي گل‌محمدي يك سال و نيم پيش در واكنش به انتقاداتي كه از دوران حضورش در پرسپوليس به عمل آمده بود گفت: «یکسری آدم‌ها دلشان برای پرسپولیس نمی‌سوزد. آنها راحت حرف می‌زنند. آنها آنقدر که نگران کفتربازی هستند، نگران پرسپولیس نیستند! همان آقایی که ادعا می‌کند 14 سال در پرسپولیس بوده است ولی در میان مردم جایی ندارد چون وقتی به یک تیم دیگر رفت و به پرسپولیس گل زد، مشت‌هایش را گره و خوشحالی کرد.» آدرس‌هاي يحيي كاملا گويا به نظر مي‌رسد. شما فهميديد منظور گل‌محمدي چه كسي است؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها