أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۳۹۶
زمان انتشار: ۰۲:۰۹     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تربیت یزد اعلام کرد متاسفانه افرادی بودند که به وی پیشنهادات میلیونی برای رد کردن اسم بازیکن خود در فهرست این تیم یزدی ارائه کردند.

حمیدرضا بابایی عصر امروز جمعه در برنامه دیدار برتر با اشاره به بحث فساد در فوتبال ایران و مشکلات تیم فوتبال امید ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: متاسفانه بازیکنانی همراه با تیم امید به بازی‌های آسیایی رفتند که در تیم‌های خود بسیار تأثیرگذار بودند و می‌توانستند به تیم‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به مشکلات فساد در فوتبال ایران تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد در بخش‌های مختلف با من تماس گرفته و صحبت‌هایی کردند که مناسب نیست؛ آنها پیشنهادات مالی مختلف با عنوان مدیر برنامه و ایجنت به من دادند که نمی‌خواهم آنها را باز کنم.

دروازه‌بان سابق تیم‌های استقلال و پلی اکریل تصریح کرد: یک نفر به من زنگ زد و اعلام کرد که 100 میلیون تومان به من می‌دهد تا نام سه بازیکن در لیست تیم من قرار گیرد تا در آینده از آنها استفاده کند. آنها می‌خواستند که برای این افراد رزومه درست کرده و با این روش، برایشان درآمدزایی کنند که این مساله صحیح نبود.

وی خاطرنشان کرد: یک زمانی یک سرمایه‌گذار با من تماس گرفت و اعلام کرد حاضر به پرداخت 300 میلیون تومان پول به من است، در صورتیکه نام برادرزاده و یک نفر دیگر را در لیست خود رد کنم.

سرمربی تیم تربیت یزد همچنین گفت: متأسفانه افرادی با من تماس می‌گرفتند که افراد شناخته‌شده‌ای در فوتبال هستند و به من می‌گویند که مدیر برنامه هستم، در حالیکه به نظرم آنها به افراد بسیاری زنگ می‌زنند و نگران هستم برخی به آنها گوش کنند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها