يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۴۱۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
شما می توانید از طریق بلوتوث، با این آموزش تصویری اینترنت خود را برای همگان به اشتراک بگذارید، برای آموزش همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ از طریق Bluetooth می توانید دستگاه Android خود را به رایانه خود متصل کنید تا امکان اشتراک گذاری اتصال اینترنتی آن با رایانه شما وجود داشته باشد.


مرحله۱: وارد صفحه تنظیمات (Settings) شوید.


مرحله۲: بلوتوث تلفن همراه خود را فعال کنید.


مرحله۳: اتصال اینترنت و کانون های تلفن همراه (Mobile Networks) را انتخاب کنید. این قابلیت همچنین ممکن است به عنوان اتصال اینترنت با تلفن و نقطه اتصال قابل حمل نام برد.


مرحله۴: بر روی گزینه اتصال یا نقاط قابل حمل کلیک کنید یا از گزینه Bluetooth tethering وارد شوید.


مرحله۵: تیک اتصال بلوتوث را زده تا دستگاه اینترنت تلفن همراه شما را به دیگر دستگاه به اشتراک بگذارد.


مرحله۶: لیست دستگاه ها و رایانه های که قابلیت بلوتوث را دارند مشاهده می کنید و می توانید عملیات اشتراک گذاری را انجام دهید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها