أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۴۱۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

نسخه ۳۱.۱؛
با نرم افزار Mozilla Thunderbird می‌توانید مدیریتی کامل را بر روی پست‌های الکترونیکی خود داشته باشید و از شر هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی راحت شوید.
در حال حاضر همه افراد در جهان مجازی، هویتی برای خود دارند و امروزه بیشتر ارتباطات افراد در جهان به صورت مجازی انجام می‌پذیرد. از این رو داشتن حداقل یک حساب کاربری ایمیل برای همه ضروری است، چرا که دیگر به یکی از متداول‌ترین راه‌های ارتباطی تبدیل شده است. شاید بتوان گفت که بسیاری از افراد کارهای روزمره خود را از طریق ارسال همین نامه‌های الکترونیکی انجام می‌دهند.





با این برنامه همیشه ایمن باشید؛
اگر می‌خواهید سطح امنیتی رایانه خود را بالا ببرید و آن را در مقابل تروجان‌ها مقاوم کنید، Trojan Killer یکی از همین نرم‌افزارهاست که می‌تواند امنیت رایانه شما برقرار کند. (به نسخه 2.2.4.0 به روز شد)
تروجان‌ها بر خلاف ویروس‌های رایانه‌ای و کرم‌ها توانایی تکثیر خود را ندارند و شباهت زیادی به نرم افزارهای کاربردی دارند و مانند آنها رفتار می‌کنند، اما با این تفاوت که تروجان‌ها در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث می‌شود هکر سازنده تروجان، به کامپیوتر شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد و سیستم مورد نظر را کنترل کند. حال چه کنیم که تروجان‌ها را اشتباهی به جای نرم افزارها نصب نکنیم؟! نرم افزارها و بسته‌های امنیتی وجود دارد که می‌توانند تروجان‌ها را از سیستم شما پاک کنند یا مانع از ورود آنها به سیستم شما شوند.





برای ویندوز؛
SpeedUp My PC یک برنامه فوق العاده برای افزایش سرعت رایانه است و با استفاده از آن می توانید ویندوز رایانه تان را بهینه کنید.
اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که از سرعت ویندوز و به ویژه کارایی آن ناراضی هستید، باید به شما نرم افزار SpeedUp My PC را پیشنهاد کرد، برنامه با شناسایی نرم افزارهای حجیم و پر مصرف آن ها را بهینه سازی می کند و کمک می کند تا فضای رم رایانه شما به صورت محسوسی افزایش یابد. در ضمن برنامه یک آنالیزگر قدرتمند برای بررسی و ارائه نمودار از قسمت های مختلف نرم افزاری رایانه است و از اطلاعات ارائه شده توسط آن می توانید برای مدیریت هر چه بهتر رایانه استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: شناسایی فایل های اضافی در هنگام نصب نرم افزارها، رابط بصری زیبا و آسان، ارائه اطلاعات دقیق از برنامه های موجود و ... اشاره کرد.




نسخه 14.20.0100؛
XYplorer در واقع یک مرورگر سیستم و یک جایگزین کامل برای اکسپلورر ویندوز می‌باشد که با داشتن امکانات گسترده و حرفه‌ای‌تر باعث می‌شود شما اکسپلورر ویندوز را فراموش کنید.
کاربران سیستم عامل ویندوز با بخش Windows Explorer به خوبی آشنا هستند، این بخش در واقع قلب ویندوز شما محسوب می‌شود که دسترسی به بخش‌های دیگر را فراهم می‌کند و شما از این طریق می‌توانید به فایل‌ها و اطلاعات موجود در هارد دیسک و دیگر حافظه‌های جانبی دسترسی داشته باشید. وظیفه این بخش مدیریت و کنترل فایل‌ها و اطلاعات می‌باشد اما این بخش توانایی‌های کافی ندارد و به همین دلیل بیشتر کاربران نرم افزاری جایگزین و قدرتمندتری را برای این کار انتخاب می‌کنند. معمولا نرم افزارهای جایگزین ابزارها و توانایی‌های منحصر به فردی دارند که می‌خواهیم اینجا شما را با یکی از همین نرم افزارها آشنا کنیم.





برای ویندوز؛
FinePrint یک برنامه قدرتمند در زمینه مدیریت چاپگرها است که کمک می کند بازدهی پرینتر رایانه خود را چند برابر کنید و مصرف جوهر آن را تا حد قابل قبولی کاهش دهید.
شاید این مشکل هم برای شما پیش آمده باشد که پرینتر رایانه تان کارایی لازم را ندارد، در چاپ صفحات مصرف جوهر بالایی دارد، بیشتر ما این مشکل را سخت افزاری دانسته و می گویم به دلیل کار کردن زیادی و فرسوده شدن قطعات آن است، در حالی که این تفکر در اکثر مواقع اشتباه محض است، زیرا در بعضی مواقع عدم کارایی مناسب چاپگر و استفاده بیش از حد جوهر دلیل نرم افزاری دارد، حال با نصب این نرم افزار FinePrint قدرتمند می توانید فقط با انجام تنظیمات ساده و در عین حال کاربردی بازدهی پرینتر خود را چند برابر کنید و مصرف جوهر آن را تا حد قابل توجه ای کاهش دهید.




برای رایانه؛
نرم افزار VueScan Pro ابزاری مفید، محبوب و البته نام آشنا برای عکاسان، ادارات و شرکت هاست که برای اسکن تصاویر باکیفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بی شک یکی از پرکاربردترین و قدرتمندترین نرم افزارهای اسکن تصاویر در رایانه نرم افزار VueScan Pro می‌باشد که بیشتر توسط عکاسان، ادارات، شرکت‌ها به دلیل قابلیت‌های فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. VueScan Pro به خوبی با تمامی اسکنرها سازگار بوده و عمل اسکن را با بالاترین کیفیت ممکن و بدون افت کیفیت و یا تغییر در نور برای شما فراهم می‌سازد. بعد از اسکن تنظیمات دیگری نیز برای افزایش کیفیت و رسیدن به نتیجه مطلوب وجود دارد تا نتیجه دلخواه شما حاصل شود.





همان طور که می دانید برخی نرم افزارها و یا بازی ها برای اجرا نیاز به حضور فیزیکی CD یا DVD دارند، برای این منظور می توانید با ایمیج گرفتن از لوح فشرده و با استفاده از نرم افزار Virtual CloneDrive بدون نیاز فیزیکی CD یا DVD از روی هارد دیسک نرم افزار و یا بازی را اجرا کنید.
Virtual CloneDrive این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا قادر باشید نرم افزارهایی را که برای اجرا شدن به سی دی یا دی وی دی احتیاج دارند، بدون نیاز به حضور فیزیکی سی دی یا دی وی دی مورد نظر، از روی هارد دیسک سیستم اجرا کنید. فایل‌های Image تولید شده به وسیله CloneDVD یا CloneCD می‌توانند در یک درایو مجازی از هارد دیسک یا شبکه، نصب شده و با آن ها به همان شیوه ای که از درایو CD / DVD استفاده می شود، رفتار کرد.





برای ویندوز؛
همه ی افراد دارای حساب های کاربری مختلفی در فضای مجازی هستند که اکثرا برای ورود به حساب های کاربری خود از اینترنت و به کمک مرورگر وارد می شوند، حال بعضی اوقات زیاد بودن حساب های کاربری سبب فراموشی رمز ورود به آن ها می شود، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که رمز ورود به سایت های اینترنتی و حساب های کاربری خود را فراموش کرده اید می توانید با استفاده از این نرم افزار WebBrowserPassView تمامی رمز های استفاده شده را بازیابی کنید، برنامه معرفی شده از اکثر مرورگرهای محبوب مانند گوگل کروم و فایرفاکس به صورت کامل پشتیبانی می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تهیه فایل خروجی از تمامی پسوردها، پشتیبانی از بازیابی رمز عبور شبکه های اجتماعی، همگام سازی شده با اکثر مرورگرها و ... اشاره کرد.




برای رایانه؛
یکی از مشکلات بسیاری از کاربران رایانه این است که نمی توانند فایل های خود را بر روی CD ها و DVD رایت کنند دریچه برای مشکل شما نرم افزار any burn را برای شما کاربران گداشته است. این نرم افزار به گونه ای است که محیطی بسیار ساده و آسانی را در اختیار شما می گذارد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و البته این نرم افزار با سرعت بسیار زیاد فایل های شما را بر روی CD و DVD رایت می کند. این نرم افزار بر روی ویندور های 32 و 64 بیتی قابل اجرا است که ما این را دراختیار شما قرار داده ایم.





این نرم افزار مجوعه ی کامل از فونت های فارسی است که ما این را در اختیار شما قرار داده ایم. این نرم افزار به گونه ای است که پس از نصب نرم افزار به طور خودکار بر روی سیستم شما و نرم افزار هایی: آفیس، فتوشاپ و... نصب و اجرا می شود. این مجموعه شامل 100 ها فونت فارسی زیباست که میتواند متن های شما را زیبا کند. این فونت ها به گونه ای است که از جدیدترین فونت های سال بهرگیری شده است که هم اکنون حدود 9 هزار کاربر فعال دارد.





با شروع فصل پاییز؛
 با نزدیک شدن به فصل پاییز همه ما می دانیم که برخاستن از خواب و از خواب شیرین گذشتن، مخصوصا در فصل زمستان و پاییز خیلی سخت می باشد. حالا دریچه می خواهد اپلیکیشنی به شما معرفی کند می توانید به آسانی از خواب شیرینتان هر زمان که خواستید بیدار شوید.




برای اندروید؛
در هنگام گوش دادن به موسیقی در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی یکی از سخت ترین کارها تغییر آهنگ در حال پخش است و در اکثر مواقع برای تغییر موسیقی در حال پخش باید قفل گوشی را باز کرد، ولی می توانید با نصب این برنامه Sensor music player جدید و جالب موزیک پلیر گوشی خود را به صورت حرکتی و با علائم دست کنترل کنید، در این روش شما در قسمت تنظیمات صدا یا حرکت مورد نظر را تعیین می کنید، برای مثال می توانید برای تغییر آهنگ گزینه دست زدن را انتخاب کنید یا برای کاهش یا افزایش حجم صدای خروجی می توانید با حرکت دست به سمت راست و چپ بر میزان صدا مدیریت داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: 4 راه مختلف برای گوش دادن و مدیریت، پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی، حجم کم و ... اشاره کرد.




ویژه اندرویدی ها؛
پروین اعتصامی یکی از بزرگترین شاعران زن ایرانی و معاصر است که از وی ابیات سروده شده فراوانی وجود دارد، حال برنامه نویسان کشورمان تمامی آثار این شاعر بزرگ را در نرم افزار به عنوان "پروین اعتصامی" جمع آوری کرده اند و به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده اند. از میان اشعار پروین که دارای درون مایه غنیمت داشتن وقت و فرصت ها، نصیحت های اخلاقی، انتقاد از ظلم و ستم به مظلومان و ضعیفان و ناپایداری دنیا است، 65 قطعه به صورت مناظره وجود دارد. در این برنامه می توانید اندازه و نوع فونت فهرست و متن اشعار را تغییر دهید و یا در صورت صلاح دید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 



برای اندروید؛
یکی از مشکلات بزرگ افرادی که از گوشی های هوشمند و به ویژه اندرویدی استفاده می کنند، تمام شدن سریع شارژ باتری گوشی یا تبلت است، دلیل اصلی این مشکل وجود اپلیکیشن هایی است که حتی در زمانی که از گوشی استفاده نمی کنید، آن ها فعال هستند و از شارژ گوشی شما استفاده می کنند، حال برنامه GSam Battery Monitor Pro کمک می کند تا برنامه های پر مصرف را شناسایی کنید و مدیریتی یکپارچه بر روی برنامه ها و مصرف باتری تلفن همراه خود داشته باشید. از ویژگی های ابن نرم افزار  می توان به مواردی چون: نمایش وضعیت عملکرد سی پی یو گوشی و عملکرد برنامه ها بر روی آن، دارا بودن ویجت اختصاصی، قابلیت تخمین میزان مصرف هر برنامه و زمان مورد نیاز برای ماندن در شارژ اشاره کرد.




ویژه اندرویدی ها؛
اگر به داستان های کوتاه عاشقانه، تاریخی، جذاب و جملات عاشقانه کوتاه جهت خواندن و یا ارسال به دوستان محبوبتان علاقمند هستید، "گلچین حکایات" می تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد. برنامه معرفی شده شامل 30 داستان عاشقانه، 30 داستان تاریخی، 30 داستان طنز، 50 داستان کوتاه عاشقانه، 50 داستان جالب و شنیدنی است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: گرافیک عالی و کاربر پسند، جستجوی آسان در متون داستان ها و نمایش تعداد مطالب یافت شده، قابلیت تنظیم روشن بودن نور صفحه برای راحت تر خواندن داستان ها و ... اشاره کرد.

 



ویژه اندرویدی ها؛
اگر صاحب فرزند هستید، حتما برایتان پیش آمده زمانی که کودکتان خواب است شما نیاز دارید برای انجام کاری مانند خرید به بیرون منزل بروید، که مجبورید با عجله و سراسیمه به کار خود پایان دهید و شاید پس از بازگشت همچنان فرزند شما خواب باشد و یا بیدار شده و در حال گریه شدید و بی تابی و یا مشغول خرابکاری هایی که بعضا غیرقابل جبران است، برنامه "صدایار کودک" این مشکل را برای شما حل کرده است. شما قادر خواهید بود با دانلود، نصب و استفاده از این برنامه هر زمان که مایل بودید فرزندتان که در خواب است را تنها بگذارید و به کار مربوط خود برسید. نحوه کار این برنامه به صورتی است که پس از اجرا یک شماره تلفن همراه از شما دریافت می کند و سپس در بخش تنظیم حساسیت ، شدت صدای مورد نظر خود برای تحریک تلفن همراه را انتخاب نموده ( استاندارد برای از خواب بیدار شدن و یا گریه کودکان 35 تا 45 ) و گوشی را در فاصله 20 تا 30 سانتیمتری او قرار داده و به کار خود بپردازید و هنگامی که فرزندتان بیدار شد با صدایی که تولید می کند باعث تحریک گوشی توسط برنامه شده و به طور اتوماتیک با شماره مورد نظر تماس گرفته می شود. در این صورت شما با خاطر جمع و فراغ بالا بیشتر و استرس کمتری می توانید کار مربوط خود را انجام دهید.

 



برای اندروید؛
شما با استفاده از این والپیپر زیبا می توانید به سواحل نیلگون و آبی مدیترانه سفر کنید. این والپیپر یکی از برترین ها در زمینه ابزارهای زیبایی به شمار می رود. با این والپیپر می توانید زمان شب یا روز و یا غروب بودن آن، فعال کردن آتش بازی در کنار ساحل و کلی امکانات دیگر را نیز در دست بگیرید.





برای اندروید و iOS؛
بدون شک یکی از بهترین و محبوب‌ترین سرویس دهندگان ایمیل، سرویس شرکت گوگل به نام جیمیل است. معمولا بیشتر ما کاربران برای چک کردن ایمیل‌های روزانه، رایانه خود را روشن و سپس از طریق بستر اینترنت مستقیما وارد حساب کاربری خود می‌شویم. اما جدای از این کار می‌توانیم نرم افزار Gmail را بر روی تبلت و یا تلفن هوشمند خود نصب کنیم و دیگر دغدغه چک کردن حساب کاری یا ارسال ایمیل را نداشته باشیم، چرا که ایمیل‌های ارسالی به شما از طریق بخش Notification یا همان بخش اطلاع رسانی گوشی به شما اطلاع داده خواهد شد.





اندروید و ios محبوب ترین سیستم عامل های موجود برای تلفن های همراه هوشمند هستند و بسیاری از افراد دوست دارند که با آموزش برنامه نویسی برنامه های جدید بسازند یا برنامه های موجود در تلفن همراه خود را توسعه دهند. Developer Cheat Sheet for IOS بهترین برنامه موجود در فروشگاه اپل برای آموزش برنامه نویسی سیستم عامل آی او اس به صورت کامل است. با مطالعه و استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید ایده های خود را برای ساخت برنامه و بازی عملی سازید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: به روز رسانی به صورت خودکار و منظم، آموزش کاربردی کد های Xcode، ارائه طراحی های پیش فرض با فرمت psd و ... اشاره کرد.

 



برای ios
شما با استفاده از این نرم افزار پزشکی میتوانید تمامی راه های پیشگیری و یا مقابله با تمامی بیماری ها را یادبگیرید و یا با استفاده از علائمی که دارید بیماری خود را مشخص و راه مقابله با آن را بیابید. این نرم افزار به گونه ای است که میتوانید شما با وارد کردن علائم و یا بیماری های خود راه های پیشگیری از آن را سیستم به شما میدهد تا به سرعت با آن مقابله کنید.






برای ios
شما با استفاده از این نرم افزار کلی مطالب خواندنی را به تلفن همراه خود میاورید. این ماهنامه شهریور ماه از موضوعاتی همانند: خنده دار، مذهبی، روانشناسی، پزشکی، فناوری، دانستنی ها، آشپری و .... تشکیل شده است که میتواند شما را ساعت ها مشغول خود کند. ماهنامه شهریور ماه علاوه بر ماه های گذشته حجم بسیار پایینی دارد و فضای خیلی کمی را اشغال میکند. این نرم افزار که به تازگی برای ios انتشار یافته است دارای طرفداران زیادی است.





برای ios؛
بی شک یکی از  مشکلات اصلی کاربران ios کم بود وجود ماشین حساب های مهندسی است. هم اکنون ما یک ماشین حساب مهندسی پر کاربرد را برای شما کاربران ios قرار داده ایم. این ماشین حساب از جدیدترین برنامه نویسی دنیا برخوردار است که می تواند محاسبات شما را در سریع ترین زمان ممکن به دست آورد. از ویژگی های این ماشین حساب می توان به دارا بودن پردازنده ای قدرتمند، امکان ذخیره محاسبات و ... را اضافه کرد. این ماشین حساب که به تازگی برای ios منتشر شده است امتیاز 4 را از 5 به خود اختصاص داده است.








گردآوری از: سالار واعظی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها