يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۲۴۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
مراسم افتتاحيه هفدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي در اينچئون آغاز شد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی رسماً در ورزشگاه اصلی اینچئون افتتاح شد.

به گزارش فارس، این ورزشگاه ظرفیت 62 هزار نفری دارد، اما هنوز کاملا پر نشده است. جمعیت زیادی در خارج از ورزشگاه حضور دارند.

* جایگاه خبرنگاران به شدن شلوغ است.

* بیرون از ورزشگاه اصلا بلیت فروشی وجود ندارد و همه بلیت ها اینترنتی فروخته شده است. البته به نظر بازار سیاه وجود دارد.

* بعداز هواداران کره جنوبی، بیشترین تعداد حضور هوادار را کره شمالی دارد. پرچم این کشور در خارج از ورزشگاه به فروش می‌رسد.

* بیرون از ورزشگاه نظارت دقیقی به ورود و خروج ها صورت می‌گیرد و همه شرکت کنندگان حتی خبرنگاران تفتیش بدنی می‌شوند.

* هنگام ورود به ورزشگاه به شرکت کنندگان یک ساک که درون آن آب و کیک است هدیه می دهند.

مسابقات نیز از فردا (شنبه) آغاز خواهد شد. در این مراسم شیخ احمد الفهد الصباح، رییس شورای المپیک آسیا به همراه مقامات کشوری و مسئولان برگزار کننده این بازی‌ها به سخنرانی خواهد پرداخت و پس از آن رژه ورزشکاران آغاز می‌شود.

این دوره از بازی‌ها به میزبانی اینچئون برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران نیز با 276 ورزشکار در 22 رشته در این مسابقات شرکت کرده است.

بهداد سلیمی پرچمدار ایران در این بازی‌هاست.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها