أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۴۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من سر سفره پدر و مادرم بزرگ شده‌ام و این انگ‌ها به من یكی نمی‌چسبد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، امید عالیشاه، یکی از خوب‌های این فصل پرسپولیس است که بعد از برکناری علی دایی ناخواسته وارد حاشیه شد و عده‌ای که حالا دست‌شان برای او رو شده قصد داشتند انگ کم‌کاری به این بازیکن بزنند.

 

عالیشاه سکوتش را شکست و از خودش دفاع کرد.

 

* بالاخره برنده شدید و كمی فشار از روی شما برداشته شد.

- بله، خدا را شكر پس از چند روز پرفشار و سخت در این بازی به پیروزی رسیدیم. واقعاً در روزهای گذشته تحت فشار شدیدی قرار داشتیم و امیدوارم در بازی بعد در برابر استقلال خوزستان هم نتیجه بگیریم. ما از شادی هواداران شاد می‌شویم.

 

* یعنی هواداران امیدوار باشند؟

- باید سعی كنیم همین روند را ادامه دهیم و در مسابقات آینده نتایج خوبی بگیریم. مسابقه با راه‌آهن مُسكّن خوبی بود و امیدوارم پرسپولیس هفته به هفته بهتر شود.

 

* بعد از بركناری علی دایی جوی علیه تو به وجود آمد و برخی می‌گفتند تعمداً برابر نفت مسجد سلیمان خوب بازی نكردی!

- آن گروهی كه اینچنین موضع‌‌گیری می‌كنند هوادارنما هستند و طرفدار تیم ما نیستند. بازیكن مگر بدش می‌‌آید خوب كار كند و گل بزند؟ اگر خوب باشم سال بعد قراردادم دو برابر می‌شود و حتی به تیم‌ملی می‌روم. متأسفم برای افرادی كه چنین شایعاتی را درباره من مطرح كردند و بدتر از آن، افرادی كه این دروغ‌ها را باور كردند. من سر سفره پدر و مادرم بزرگ شده‌ام و این انگ‌ها به من یكی نمی‌چسبد.

 

* چرا چنین شایعاتی مطرح شد؟

- این شایعات این قدر چیپ و بی‌ارزش هستند كه من اصلاً دوست ندارم درباره‌شان صحبت كنم. برخی به جای اینكه بازیكن را مورد حمایت قرار دهند و تشویق كنند تا روحیه‌‌اش بالا برود، این دروغ‌ها كه فلانی كم گذاشته را پخش می‌كنند. امیدوارم این هوادارنماها به كارشان پایان بدهند چون دقیقاً برایم روشن است این حركت چه پشت پرده‌ای دارد و صبر من هم تمام شده است. كل این جریانی كه علیه من راه افتاد از دو نفر آب می‌خورد و مطمئن باشید یك بار دیگر حرف و حدیثی بشنوم، دهانم را باز می‌كنم و حرف​هایی می‌زنم كه برایشان گران تمام می‌شود.

 

* بیشتر توضیح می‌دهی؟

- خودشان متوجه حرف​هایم می‌شوند و حتی برایشان پیغام داده‌ام كه این بار چنین چیزی بشنوم كوتاه نمی‌آیم. نه من چنین خصوصیتی دارم نه علی​آقا اهل این حرف​هاست. بله در بازی با نفت مسجدسلیمان به خاطر اتفاقاتی كه قبل از آن افتاده بود همه بد بودیم و تمركز نداشتیم و قبول دارم من هم خوب نبودم. در آن بازی از خودم راضی نبودم ولی هیچ وقت كم نمی‌گذارم.

 

* در بازی با راه‌آهن هم كه تعویض شدی، به نظر می‌رسید كمی دلخور شدی.

- من بازیكن حرفه‌ای هستم و به نظر كادرفنی احترام می‌گذارم. درخشان در آن زمان فكر كرد خسته شده‌ام و به همین دلیل من را تعویض كرد. مشكل خاصی نبود و باید بهتر كار كنم تا دیگر تعویض نشوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها