امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۲۴۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اميدوارم خداوند كساني كه در مورد من چنين دروغ‌هايي مي‌گويند را ببخشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نیمکت‌نشینی نیلسون کوره آ، در دیدار پنج‌شنبه پرسپولیس مقابل راه‌آهن حسابی جنجال‌ساز شد! به همین منظور با او هم کلام شدیم.

 

* چرا به خاطر نيمكت‌نشيني قهر كردي؟

- اصلاً چنين چيزي صحت ندارد. خودم هم وقتي اين موضوع را شنيدم، خنده‌ام گرفت. نمي‌دانم بايد چطور پاسخگوي اين حجم از شايعات باشم.

 

* پس مي‌گويي قهر نكردي و همراه با تيم، بدون اعتراض به ورزشگاه تختي رفتي؟

- فكر مي‌كنيد اگر من قهر مي‌كردم، فقط يك يا دو رسانه اين موضوع را متوجه مي‌شدند؟ مثلاً سايت‌ها و روزنامه‌ها اين موضوع را نمي‌فهميدند؟ نه! لطفاً از طرف من اين موضوع را تكذيب كنيد. نه قهر كردم و نه قهر مي‌كنم. من يك فصل با پرسپوليس قرارداد بستم و در اختيار باشگاه هستم اما در قراردادم هيچ شرطي بابت حضور هميشگي در زمين بازي وجود ندارد.

 

* يك شايعه ديگر هم بود. مي‌گفتند به سمت مربي‌ات بطري آب پرتاب كردي!

- اين يكي ديگر خيلي جالب است! من اين بطري را به سمت حاشيه​سازان پرتاب مي‌كنم نه مربي. در ضمن اميدوارم خداوند كساني كه در مورد من چنين دروغ‌هايي مي‌گويند را ببخشد.

 

* بازي با راه‌آهن را چطور ديدي؟

- بازي خوب و دلچسبي بود. در نيمه اول، گلزني و بازي تهاجمي را از پرسپوليس ديديم و در نيمه دوم، تاكتيك‌هاي دفاعي‌مان جواب داد تا برنده اين بازي باشيم.

 

* پرسپوليس يك گل هم دريافت كرد. به نظرت سوشا روي آن گل مقصر بود؟

- نبايد مدام به دنبال مقصر باشيد. روي اين گل خورده، همه بازيكنان تقصير داشتند اما به لحاظ فني مي‌گويم، چون توپ به صورت قوسي از سمت راست سانتر شد، سوشا هيچ تقصيري روي گل نداشت.

 

* اين روند پيروزي‌ها ادامه پيدا مي‌كند؟

- اميدوارم كه اين‌طور شود. البته ما نياز به تقويت داريم و حمايت‌ها از پرسپوليس بايد بيشتر شود.

 

* حرف ديگري هم باقي مانده؟

- مي​خواهم از گزارشگر تلويزيوني بازي پرسپوليس و راه‌آهن تشكر كنم. او واقعيت‌ها را گفت و آنچه خودش مي‌ديد را گزارش كرد. اين‌ فرد مي‌توانست به شايعات توجه كند و بگويد من قهر كرده‌ام اما فهميد همه آن مسائل دروغ است به همين خاطر بايد به او بگويم متشكرم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها