کد خبر: ۲۵۲۴۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: «در صورتی که وزنه‌برداران پس از قطعی شدن مدال طلا، خودشان بخواهند می‌توانند به رکوردهای جهان حمله کنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حسین رضازاده در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: «تیم ملی ایران با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند و امیدواریم طبق پیش‌بینی‌های خودمان 5 یا 6 مدال طلا بگیریم. امیدوارم این امر محقق شود تا پس از انقلاب بتوانیم برای اولین بار در وزنه‌برداری دو مدال طلا در رده بندی کسب کنیم.»

 

وی افزود: «امروز مجید عسگری کار را آغاز می‌کند و امیدوارم بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، ضمن اینکه وزنه‌برداران چین و ویتنام از حریفان اصلی او محسوب می‌شوند. مجید در صورتی که بتواند وزنه‌های تمرینی خود را به ثبت برساند، به رفتن او روی سکو امیدوار هستیم.»

 

رضازاده درباره بهداد سلیمی نیز به این نکته اشاره کرد: «او در رکوردگیری، وزنه 215 کیلوگرمی را در یک‌ضرب بالا برده و رکورد جهان را یک کیلوگرم افزایش داد که این جای خوشحالی دارد؛ البته این رکورد غیررسمی بوده اما امیدواریم بتواند در مسابقات آسیایی هم رکوردش را بهتر کند. کادر فنی برای بهداد سلیمی برنامه دارد که بعد از قطعی شدن مدال طلایش در این مسابقات، اگر آمادگی بدنی بالایی داشته باشد به سمت رکورد جهان حمله کند و رکورد جدیدی را ثبت کند.»

 

وی در خصوص آخرین وضعیت بهادر مولایی گفت: «بهادر نسبت به گذشته بهتر است، ان‌شالله بتواند او وزنه‌های خوبی را بزند تا پس از بهداد مدال نقره به بهادر برسد.»

 

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد وضعیت نواب نصیرشلال و انتقاداتی که وی نسبت به عملکرد مسئولان ورزش داشت، گفت: «نواب با مصدومیت محمدرضا براری در وزن 105 کیلوگرم به تنهایی در این دسته شرکت خواهد کرد و دیگر شاهد حضور وزنه‌بردار ایرانی دیگری در این دسته نخواهیم بود. در مورد انتقادات نیز باید بگویم که نواب نسبت به عدم پرداخت پاداش‌ المپیک اعتراض داشت که این موضوع نیز در جلسه اخیر تقدیر از قهرمانان برطرف شد.»

 

رضازاده در مورد دوپینگ وزنه​برداری هم گفت: «از این نظر هیچ مشکلی نداریم. آخرین مورد دوپینگ هم در نوجوانان بود و با تفاهمی که با نادو داشتیم، قرار شد سرمربیان و وزنه‌برداران ما در کلاس‌های آموزشی نادو شرکت کنند تا از این نظر دیگر مشکلی نداشته باشیم. امیدواریم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد و دوپینگی در کاروان ورزشی ایران و وزنه‌برداران کشورمان نباشد.»

 

رضازاده در پایان گفت: «برنامه‌ریزی برای مدال طلاست اما در صورتی که خود وزنه‌برداران پس از قطعی شدن مدال طلا، خودشان بخواهند می‌توانند به رکوردهای جهان حمله کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها