أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۴۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان گفت: «کره‌جنوبی، هند و چین‌تایپه رقیبان اصلی ما هستند. البته کشورهای دیگر هم در سطح خوبی هستند اما رقیبان اصلی ما این سه کشور هستند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا ،مریم رنجبر در خصوص میزان آمادگی اش برای حضور در بازی های آسیایی اظهار داشت: «در آستانه اینچئون اردوهای خیلی خوبی داشتیم و سطح آمادگی بچه‌ها در حال حاضر خوب است و همه در آمادگی مطلوبی به سر می‌بریم. ما 5-6 زودتر به اینچئون می‌رویم و در کره‌جنوبی تمرینات را ادامه می‌دهیم تا مسابقات شروع شود.»

 

وی افزود: «امکانات خوبی در اختیار ما قرار گرفت و هر آنچه که برای ما لازم است را فراهم کردند تا شرایط ملی‌پوشان بهبود پیدا کند. وزارت ورزش حمایت لازم را داشته و به فدراسیون کمک‌کرده تا فدراسیون بتواند امکانات در اختیار ما قرار دهد.»

 

ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان همچنین گفت: «تلاش می‌کنیم در اینچئون بهترین تیرها را بزنیم و نتیجه عالی کسب کنیم. صددرصد به کسب مدال طلا فکر می کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم مدال خوشرنگ اینچئون را کسب کنیم.»

 

رنجبر در پایان تاکید کرد: «کره جنوبی، هند وچین تایپه رقیبان اصلی ما هستند. البته کشورهای دیگر هم در سطح خوبی هستند، اما رقیبان اصلی ما این 3 کشور هستند. ما در تمامی مسابقات با حجاب‌اسلامی شرکت می‌کنیم که باعث افتخارمان است و تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط را داشته باشیم و مدال خوش‌رنگ اینچئون را کسب کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها