أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۲۵۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (شنبه) این تیم شرکت کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست یک بر صفر مقابل فولادخوزستان ساعت 11:30 امروز(شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* رافائل داسیلوا، مهدی کریمیان، کرار جاسم و حنیف عمران‌زاده غایب بودند. خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل فولادخوزستان را از دست داده بودند، امروز با آبی‌پوشان تمرین کردند.

* امیر قلعه‌نویی با وجود اینکه با لباس ورزشی در تمرین حاضر شده بود، با بازیکنان صحبت نکرد و در گوشه‌ای از کمپ نظاره‌گر تمرین شاگردانش شد. سرمربی استقلال که از چهره‌اش ناراحتی مشهود بود، در بیشتر دقایق تمرین در حال صحبت با دستیاران خود بود.

* به جای قلعه‌نویی، جواد زرینچه در ابتدای تمرین برای بازیکنان صحبت کرد. پس از پایان صحبت‌های زرینچه، امیرحسین صادقی کاپیتان آبی‌پوشان برای بازیکنان در مورد دیدار روز گذشته حرف زد.

* هرایر مگویان بازیکن ارمنستانی استقلال که روز گذشته در جریان دیدار مقابل فولاد آسیب دیده بود، امروز با پای لنگان وارد محل تمرین شد و دقایقی با دکتر  نوروزی به صحبت پرداخت.

* از تمرین امروز تنها 10 هوادار دیدن کردند.

* بازیکنانی که در دیدار مقابل فولاد ثابت بازی کرده بودند، به تمرین ریکاوری پرداخته و سپس راهی سونا و استخر شدند. سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران قلعه‌نویی، فوتبال درون تیمی را بازی کردند.

* آرش برهانی، از انتشار عصبانیت امیر قلعه‌نویی از او به دلیل موقعیتی که در دیدار مقابل فولادخوزستان از دست داده بود، ناراحت بود و اعتقاد داشت که این مسئله را بزرگ‌نمایی کرده‌اند. این بازیکن همچنین پس از انجام تمرین ریکاوری به سمت قلعه‌نویی رفت و از سرمربی استقلال بابت موقعیتی که در دیدار مقابل فولاد از دست داد، عذرخواهی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها