کد خبر: ۲۵۲۵۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
یکی از مفتیان سودان که مبلغ اندیشه‌های تکفیری است، می گوید: کسی که به دست آمریکایی‌ها کشته شود، ۱۴۴ حور العین نصیبش می‌شود و شفاعت خداوند شامل حال ۱۴۰ تن از خانواده و بستگانش خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، یکی از مفتیان سودان که مبلغ اندیشه های تکفیری است٬ با تحریف روایات رسیده از پیامبر اکرم(ص)، مستمعین خود را برای پیوستن به گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه تحریک می کند.

ابنا نوشت: این مفتی داعشی همچون سایر فرماندهان و مفتیان این گروه تروریستی، براى جذب جوانان اقدام به توزیع حورالعین های بهشتی در میان مخاطبان خود می نماید!

وی در تازه ترین خطبه خود اعلام کرد: هر کس به دست مرتدهای کافر کشته شود، در بهشت ۷۲ حورالعین باکره نصیبش می‌گردد و می‌تواند ۷۰ تن از خانواده‌اش را نیز در روز قیامت شفاعت کند.

شیخ سودانی ادامه داد: اما کسی که به دست آمریکایی‌ها کشته شود، ۱۴۴ حور العین نصیبش می شود و شفاعت خداوند شامل حال ۱۴۰ تن از خانواده و بستگانش خواهد گردید.

وی به تقسیم حورالعین اکتفا نکرده و تا آنجا پیش می‌رود که ــ نعوذ بالله ــ از قول پیامبر اکرم(ص) کشتن کودکان و زنان کافران را نیز حلال اعلام می‌کند!

این واعظ تکفیری حتی به نماز مجعول تروایح نیز رحم نکرده و در این خطبه با هدف گسیل کردن جوانان نگون بخت سودانی برای پیوستن به داعش، فتوا داد: خواندن نماز تراویح هیچ جا جایز نیست٬ مگر در بغداد پایتخت عراق.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها